مسائل و مشکلات بانکی و ارزی استان با حضور رئیس کل بانک مرکزی بررسی می‌شود
رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در سفری دو روزه وارد تبریز شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۵۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱ 14 June 2019

 به گزارش تابناک تبریز، فریدون همتی در تشریح اهداف سفر خود به تبریز گفت: در این سفر با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی و همچنین نمایندگان و مسئولان اقتصادی استان نشست‌هایی خواهیم داشت تا مسائل و مشکلات حوزه بانکی و ارزی را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین ارز کالاهای اساسی و دارو نداریم، افزود: هیچ یک از بنیان‌های اقتصادی که تعیین کننده نرخ ارز است تغییری نکرده و به مردم اطمینان می دهم که مشکلی در تثبیت بازار ارز نداریم.

همتي خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر با اقدامات بانک مرکزی، با وجود تحریم‌های آمریکا شاهد ثبات نسبی اقتصادی به ویژه در حوزه ارزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه وضع ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی کشور مناسب است، بانک مرکزی موضوع تامین مالی تولیدکنندگان را به طور جدی دنبال می کند و حامی تولیدکنندگان است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

شرکت در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و نشست کارگروه امور اقتصادی استان با حضور مسئولان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های همتی در سفر به تبریز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار