هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل سابق ماشین سازی تبریز از دلایل استعفای خود می گوید.
کد خبر: ۷۵۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 15 June 2019
هوشنگ نصیرزاده عصر روز گذشته استعفای خود را تقدیم هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی کرده و از مدیریت این باشگاه تبریزی کناره گیری کرد. گفتگویی ورزش3 با وی داشته تا دلایل این کناره گیری روشن شود که در ادامه می خوانید.

 مشکلات خانوادگی مجبورم کرد در تهران ساکن شوم

من در چند ماه گذشته با مشکل خانوادگی روبرو شدم و بایستی محل سکونتم را به تهران انتقال میدادم ولی با توجه به اینکه در اوج حساسیت لیگ برتر بودیم تصمیم گرفتم که تا پایان فصل منتظر بمانم و اکنون با پایان این فصل تصمیم گرفتم کناره گیری خود را در فضایی کاملا دوستانه اعلام کنم.

 

 زنوزی بر ماندم تاکید داشتند

اینکه گفته می شود با  زنوزی به اختلاف خورده ام کذب است و من قبل از اعلام تصمیم خود با  زنوزی صحبت کردم و ایشان تاکید داشتند که از تصمیم خود صرف نظر کنم ولی با گفتن دلایل و مشکلات خود به ایشان، متقاعد شدند که بایستی در تهران ساکن شوم و ممنونم که به عملکردم بها داده و خواستار ادامه فعالیتم بودند.

 

ماشین سازی حتی یک چک هم بیرون ندارد

بنده از گسترش فولاد زیر نظر مهندس زنوزی فعالیت خود را آغاز کردم و بعدا این تیم به ماشین سازی تغییر نام پیدا کرد و در ابتدای حضورم این باشگاه 84 چک در بیرون داشت که همه آنها به باشگاه برگشت داده شد و اکنون که این تیم را تحویل داده ام حتی یک چک هم در بیرون ندارد و حساب و کتاب آن صاف است.

 

بودن کنار  زنوزی کلاس درس بود

زنوزی مرد شریف و بزرگی هستند و مدیری قابل که من چیز های زیادی از ایشان یاد گرفتم و همیشه از ایشان بعنوان یک مدیر شریف و موفق یاد خواهم کرد و در آینده نیز اگر فرصت مناسبی برای همکاری باشد از آن استقبال خواهم کرد و در کل کنار مهندس زنوزی بودن برایم یک کلاس درس بود.

 

ماشین سازی پرهوادار و قابل احترام است

ماشین سازی برغم اینکه تماشاگر کمی در استادیوم داشت ولی هواداران زیادی دارد و تیمی قابل احترام است و با حمایت های مهندس زنوزی دارای تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری است که بعنوان یکی از معدود باشگاه های حرفه ای ایران مطرح است و امیدوارم در فصل جدید نیز به جایگاه بهتری دست یابد.

 

محرومیت از سه پنجره
نصیرزاده در بخش دیگری از صحبتهایش به موضوع بدهکاری تراکتور به بازیکنان خارجی پرداخت و گفت قرار بوده فیفا تراکتورسازی را سه پنجره محروم کند که این تصمیم با نامه شدیداللحن باشگاه به دبیر کل فیفا تغییر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار