فرماندار تبریز با بیان اینکه هرکسی به صورت قانونی وارد کشور شود، می تواند به تبریز سفر کند، گفت: هواداران فوتسال افغانستان نیز می‌توانند با حضور در تبریز به تشویق تیم ملی خود بپردازند و هیچ ممنوعیتی برای این موضوع وجود ندارد.
کد خبر: ۷۵۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 21 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، به دنبال راهیابی تیم فوتسال زیر 20 سال افغانستان به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برخی مطالبی در فضای مجازی در خصوص ممنوعیت حضور هواداران تیم ملی افغانستان در تبریز برای تشویق تیم خود منتشر شده که نوعی شیطنت رسانه‌ای بوده و مقاصد خاصی را دنبال می‌کنند.

بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هرکسی که به صورت قانونی وارد کشور شده باشد، می‌تواند به استان آذربایجان‌شرقی هم سفر کند و این موضوع شامل گردشگران همه کشورها می‌شود.

وی اضافه کرد: هواداران تیم ملی فوتسال افغانستان نیز می‌توانند با حضور در تبریز به تشویق تیم ملی خود بپردازند و هیچ ممنوعیتی برای این موضوع وجود ندارد.

فرماندار تبریز تاکید کرد: مسؤولان تبریز از حضور هواداران تیم ملی افغانستان در تبریز استقبال می‌کنند.

تیم‌های فوتسال افغانستان و اندونزی دیروز از مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که تیم افغانستان توانست در وقت‌های اندونزی را 4 بر 3 شکسته داده و شگفتی‌سازی این دوره از مسابقات شود.

تیم افغانستان با ژاپن بازی فینال این دوره از مسابقات را برگزار می‌کنند. ژاپن با پشت سر گذاشتن ایران به فینال مسابقات راه پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار