استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از رویدادهای فرهنگی در استان، گفت: شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی در استان هستیم و مقرر شده است یک روز هم به عنوان "روز تبریز" نام‌گذاری شود.
کد خبر: ۷۵۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 23 June 2019

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل جهاد دانشگاهی استان تشکیل شد، با برشماری برخی رویدادهای فرهنگی در استان، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته چندین رویداد بین‌المللی فرهنگی و علمی در استان برگزار شده و در دانشگاه‌های استان شاهد رویکرد جدیدی هستیم که منحصر به ارائه مقالات نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره خلاقیت و نوآوری، برپایی نمایشگاه نیازها و توانمندی‌های صنعت توسط پارک علم و فناوری و عقد بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه برای تامین نیازها از داخل، برگزاری اجلاس توسعه شهری در شهریور ماه و برپایی نمایشگاه فرش در مرداد ماه از جمله برنامه‌هایی است که نشان از رونق فعالیت‌های فرهنگی در استان دارد.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه هر ماه حداقل یک اتفاق فرهنگی باید در تبریز رخ دهد، گفت: کار فرهنگی زمان‌بر و جمعی است و دستگاه‌ها همه در این خصوص مسئولیت دارند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر تبریز اشاره کرد و با بیان اینکه نباید سبب نگرانی بیش از حد مردم شد، گفت: مطرح کردن موضوعاتی مانند" برده‌داری نوین در شهرداری تبریز" باید اثبات شود.

وی با بیان اینکه مردم اعضای شورا را برای حل مشکلات‌شان انتخاب کرده‌اند، نه تشویش افکار، افزود: برخی از اعضای شورای شهر مطالبی را عنوان می‌کنند که به معنی زیر سوال بردن بسیاری از مسائل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار