سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار خودرو گفت: درحال حاضر بازار خودرو آرام است و پیش بینی می شود همین روند کنونی کاهشی ادامه داشته باشد مگر اینکه سیگنال منفی به بازار تزریق شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته هیچ رخداد خاصی در بازار رخ نداده است اظهار کرد: قیمت‌ها همانند هفته‌های گذشته متعادل است فقط یک روز نوسان در بازار بود که آن هم برطرف شد.

موتمنی در خصوص قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی در بازار اظهار کرد: پژو ۴۰۵ حدود ۸۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۸۵ میلیون تومان، سمند ۸۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا، ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۷۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸، ۳۲۸ میلیون تومان، سانتافه ۸۴۰ میلیون تومان، کلئوس ۸۸۰ میلیون تومان، النترا ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار در یک سطح متوقف شده است اظهار کرد: فقط یک سیگنال منفی در ۲ هفته پیش در بازار رخ داد، علت این امر  جو دهی برخی رسانه ها بود که قیمت ها بالا رفت.

به گفته موتمنی، امیدواریم که قیمت‌ها در بازار متعادل بماند و مردم نگرانی در بازار نداشته باشند.