معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: خط تولید تمام اتوماتیک قطعات بتنی شهرداری تبریز اعم از جدول، کف پوش و سایر قطعات بتنی فردا -سه شنبه- به صورت رسمی آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۷۵۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 25 June 2019

محمدحسین اسحقی با بیان اینکه این خط تولید تمام اتوماتیک پس از خریداری و نصب، دوره تولید آزمایشی را سپری کرده است، اظهار داشت: روز سه شنبه در محل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

او با اشاره به ویژگی های این خط تولید اظهار داشت: این خط در هر دقیقه توانایی تولید یک متر مربع کف پوش بتنی را داشته و در حدود ۳۰ طرح بلوک بتنی، سقفی و دیواری را می تواند تولید کند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تولید مبلمان شهری را از دیگر توانایی های این مجموعه خواند و گفت: در یک شیفت کاری این خط می تواند ۲۵۰ متر مربع کف پوش تولید کند.

اسحقی آسفالت و قطعات بتنی را دو نیاز اساسی شهرداری عنوان کرد و افزود: امروز شهرداری پس از خرید کارخانه آسفالت جدید خود توانسته ضمن تولید باکیفیت تر آسفالت در این خصوص به خودکفایی برسد و طبق برنامه ریزی انجام شده با آغاز فعالیت این خط در حوزه تولید کف پوش و قطعات بتنی نیز به خودکفایی خواهیم رسید.

او با بیان اینکه بر اساس دستورالعملی که به شهرداری های مناطق داده شده است خیابان های با عرض کمتر از ۱۶ متر باید به صورت سنگ فرش اجرا شود گفت: سنگ فرش کردن خیابان ارک باعث رضایتمندی شهروندان شده است و این روش را در خیابان های دیگر نیز اجرا می کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار ادامه داد: با سنگ فرش کردن خیابان های مرکز شهر قصد داریم امکان حفاظت از بافت تاریخی را بیشتر کنیم.

او در پایان با بیان اینکه این خط تولید و کارخانه آسفالت همه در راستای خودکفایی و تحقق اقصاد مقاومتی است اظهار داشت: امیدواریم با افزایش کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه های عمرانی گامی موثر در راستای آبادانی شهر برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :