با تصویب شورای ترافیک استان؛
با تصویب شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان شرقی، طرح محدودیت تردد زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر تبریز تا 20 روز آینده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 25 June 2019
به گزارش تابناک تبریز، اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان در دومین جلسه این شورا در سال جاری، موضوع اجرای طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر تبریز را بررسی و با اجرای این طرح تا 20 روز آینده موافقت کردند. 
  
این طرح در راستای مدیریت ترافیک محدوده مرکزی شهر تبریز و به منظور بسترسازی برای اجرای سایر طرح‌های ترافیکی و عمرانی اجرا می‌شود. 
  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص این طرح، گفت: اعمال محدودیت زوج و فرد متناسب با شرایط موجود و به منظور سامان‌دهی ترافیک ضروری بوده و با اجرای آن بخشی از مشکلات محدوده مرکزی رفع می‌شود. 
  
جواد رحمتی تاکید کرد: همزمان با فراهم کردن تدریجی زیرساخت‌های لازم برای مکانیزه کردن کنترل ورود به محدوده، اطلاع‌رسانی و درخواست همکاری لازم از طرف شهروندان نیز انجام شود. 
  
وی بر استفاده از تجربیات سایر استان‌ها و نصب تجهیزات و علائم هوشمند در محدوده اجرای این طرح تأکید کرد و دستور داد تا کمیته‌ای برای نظارت و بررسی جزئیات اجرای این طرح تشکیل شود. 
  
رحمتی افزود: حضور فرمانداری تبریز در تصمیم‌گیری مسائل ترافیکی شهر تبریز، می‌تواند ملاحظات اجتماعی احتمالی طرح‌های ترافیکی را نیز مورد توجه قرار دهد. 
  
در این جلسه به منظور تسهیل در امور ترافیک و تسریع در روند تصمیم‌گیری، با انتقال بخشی از اختیارات شورای ترافیک به کمیته فنی مشترک موافقت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار