نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: وعده قرآن پیروزی حق بر باطل است که با تمسک به فرهنگ مقاومت و ایستادگی محقق میشود.
کد خبر: ۷۶۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ 08 July 2019

 به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در اختتامیه مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف با بیان اینکه در ارتباط با قرآن به وظیفه خود عمل نکرده ایم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب کارهای ارزشمندی انجام گرفته و قرآن از مهجوریت درآمد اما جامعه ما هنوز به وظیفه خود در قبال قرآن عمل نکرده است.

امام جمعه تبریز افزود: در رژیم طاغوت تلاش بر این بود تا قرآن را از زندگی مردم حذف کنند اما چون کتاب الهی مشعل اسلام و مشعل هدایت است مردم را زیر چتر خود گرفت تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه مانوس شدن و اهمیت دادن به قرآن در جوامع قرآن ملموس است، تصریح کرد: ارتباط ضعیف با قرآن عامل اصلی مشکلات جوامع اسلامی است در این مقطع دشمنان از استکبار گرفته تا برخی جوامعی که نام اسلام را یدک میکشند بینات قرآن را زیر پا میگذارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مهمترین پیوند جهان اسلام و مسلمانان جهان فقط قرآن است، گفت: یکی از درس هایی که قرآن به ما میدهد مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان است که میوه این راهبرد، راه روشنی برای رسیدن به اهداف اسلام است.

امام جمعه تبریز گفت: قرآن راه تفکر را برای بشریت باز کرده است و کتاب معرفت، حکمت و جهان بینی است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: با درس از قرآن که اخلاق، شریعت، طریقت و حکمت دارد و بر پایه همین آموزه ها میتوان در برابر زیاده خواهی دشمنان مقاومت کرد و به پیروزی رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :