جوانپور:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه آزاد واحد هشترود خبر داد و گفت: این دانشگاه علاوه بر اینکه بنا ندارد پرسنل و هیئت علمی خود را در واحدهای مختلف استان تعدیل کند بلکه با دایر کردن بیمارستان فوق تخصصی، در پی جذب کادر درمان برای این بیمارستان است.
کد خبر: ۷۶۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 09 July 2019

به گزارش تابناک تبریز، عزیز جوانپور در بازدید از دانشگاه آزاد هشترود خاطر نشان کرد: دایر کردن کارگاه‌های مختلف، بهسازی وضعیت موجود دانشگاه، ایجاد شرکت های دانش بنیان، ایجاد درآمد پایدار برای دانشگاه از طریق ساخت و ساز در محوطه خالی و رو به خیابان دانشگاه و ساخت فرهنگسرا با مشارکت شهرداری می‌تواند بهبود نسبی را به این واحد به ارمغان آورد.

وی افزود: دانشگاه آزاد استان می‌خواهد برای بهبود وضعیت اقتصادی دانشگاه آزاد هشترود یک زمین کشاورزی 100 هکتاری را در اختیار این واحد قرار دهد تا با ایجاد کارگاه‌های مناسب و سازگار با منطقه به وضعیت حقوق و مزایای کارکنان سامان دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه آزاد هشترود می خواهد برای بهبود وضعیت مالی خود از زمین های کشاورزی روستای ذوالبین که متعلق به این واحد است بهترین استفاده را ببرد و با همکاری شهرداری به ساخت و ساز در مجموعه دانشگاه بپردازد.

ناصر محبعلی پور افزود: مساعدت شهرداری در کارهای عمرانی می‌تواند یک معامله دو سر برد برای هر دو طرف باشد چرا که هم دانشگاه و هم شهرداری از این همکاری منتفع می شوند.

وی ادامه داد: ایجاد کارگاه‌های مختلف برای درآمد زایی در محیط دانشگاه در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

وی یادآور شد: متاسفانه این واحد دانشگاهی مشکل تامین هزینه دارد از این رو کارکنان و اساتید این واحد، از رئیس انقلابی دانشگاه آزاد استان میخواهند با یک حرکت انقلابی، وضعیت مالی دانشگاه آزاد هشترود را بهبود بخشد.

محبعلی پور از پرداخت نشدن به موقع و کامل هزینه های مازاد بر درمان انتقاد کرد.

شهردار هشترود نیز در این جلسه گفت: تعامل علمی و عملی ادارات بخصوص مراکز علمی اعم از آموزش و پرورش و مجموعه های دانشگاهی می تواند به توسعه هر چه بیشتر شهر بینجامد.

مهدی پور صادق خاطر نشان کرد: برنامه هایی که برای عمران و آبادانی منطقه انجام می پذیرد باید هدفمند بوده تا در کوتاه مدت و میان مدت جوابگوی نیازهای شهر باشد.

وی اضافه کرد: توسعه هدفمند شهر با همکاری دانشگاه ها امکان پذیر است از این رو شهرداری هشترود در نظر دارد با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود یک فرهنگسرای مدرن بسازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :