استاندار:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از پروژه‌های شاخص عمرانی در استان توسط قرارگاه خاتم، احداث شده و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۷۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 10 July 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و مدیران عامل شرکت‌های قرارگاه در استان با بیان اینکه عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در کشور، تحسین برانگیز و افتخارآفرین است عنوان کرد: امیدواریم مشارکت و سرمایه‌گذاری قرارگاه در سایر پروژه‌های مهم استان نیز افزایش یابد.بر این باور هستیم که این قرارگاه نه به خاطر کسب سود، بلکه به خاطر خدمت به مردم و با ایمانی راستین و قوی،به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا را موثر در رفع فقر و بهره‌مندی از امکانات در اقصی نقاط کشور دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، بیش از 90 درصد روستاهای استان از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند هستند ولی در حوزه ایجاد اشتغال برای جوانان، مشکل داریم و باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرده و از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) نیز در این زمینه استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت سدهای استان ادامه داد: سد حاجیلار و چند پروژه عمرانی دیگر در سفر آتی رییس جمهور به تبریز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پورمحمدی در همین راستا تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سد،چهار هزار هکتار از اراضی پایین دستی، زیر سطح کشت رفته و بیش از 24 شهر و روستا در استان از آب سالم وکافی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین از قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای مشارکت و سرمایه گذاری در معادن طلا و مس استان و پروژه‌هایی همچون نفلین سینیت سراب، دعوت کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :