نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمن در برابر راهبرد هوشمندانه نه جنگ و نه مذاکره عاجز مانده؛ اما با جنگ نرم و فرهنگی در تلاش است آرام و بی سرو صدا، شئون اسلامی و ایرانی خانواده های ما را تحت تاثیر قرار دهد، از این رو گسترش فعالیت فرهنگی باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۷۶۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 11 July 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه ارزیابی دشمن از جنگ نظامی پر مخاطره و پرهزینه است، گفت: دشمن امروز به خوبی میداند که اگر جنگی شروع شود همه منافع آنها در اقصی نقاط جهان خصوصاً منطقه خاورمیانه به خطر خواهد افتاد.

امام جمعه تبریز افزود: اگر دشمن دست از پا خطا کند، اسرائیل و برخی کشورهای مرتجع عربی که پرچم دار منافع آمریکای جنایت کار هستند در تیررس حملات پشیمان کننده هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه جهان اسلام بر داشتن رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار میکنند و ملت قهرمان ایران هم بر خود می بالند که زیر پرچم ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز هستند، ادامه داد: راهبرد تعیین شده از سوی معظم له که نه جنگی خواهد بود و نه مذاکره خواهیم کرد، دشمن را سردرگم و عاجز کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آنچه امروز دشمن بر آن سرمایه گذاری کرده جنگ نرم، نفوذ و شبیخون فرهنگی است، تصریح کرد: دشمنان در تلاشند در قالب جنگ نرم، آرام و بی سروصدا در فرهنگ جامعه اسلامی ایران تاثیرگذار باشند که باید برای مقابله با این رویکرد فعالیت های فرهنگی روز به روز گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مواقع دشمن در برنامه ضد فرهنگی خود موفقیت هایی هم داشته است، گفت: پاکدامنی و عفت نشانه بارز بانوان جامعه ایرانی است اما آنچه امروز در خیابان ها در قالب بدحجابی و شُل حجابی شاهد هستیم فرمان دشمن است که شاید مجریان آن هم متوجه ماموریت خود نیستند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر مقابله با کج فهمی ها و برخورد قاطع با رفتارهای هنجار شکنانه در سطح جامعه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه دارد در خصوص مسائل سیاسی و فرهنگی نهادهای ذیربط را هماهنگ کند و یک موضع واحد در برابر این مسائل داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر فعالیت های اثرگذار فرهنگی در جامعه از فعالیت های چندین ساله حجت الاسلام تقی زاده رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر و از حجت الاسلام برگی رئیس جدید این نهاد انقلابی خواست در نقش آفرینی انقلابی خود اثرگذار باشند.

در این مراسم از فعالیت های ۳۰ ساله حجت الاسلام تقی زاده تقدیر و حجت الاسلام برگی بعنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار