معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از صدور بخشامه‌ای به منظور برچیدن دیوارهای سازمان‌ها و مناطق شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 13 July 2019
به گزارش تابناک تبریز، محمد حسین اسحقی با بیان اینکه شهرداری نهادی غیر دولتی و صد در صد متعلق به مردم است، گفت: تمام اموال شهرداری تبریز متعلق به شهروندان است و ما در مجموعه شهرداری تبریز به این اصل اعتقاد داریم.
 
او با اشاره به تجربه موفق برداشتن دیوارهای محوطه شهرداری مرکز اظهار کرد: با این اقدام یک پارک منطقه ای تمام وقت در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
 
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با تاکید بر اینکه دستور لازم برای برداشتن دیوارهای محوطه سازمان‌ها و شهرداری های مناطق صادر شده است گفت: محوطه تمام سازمان ها و مناطق شهرداری باید به فضای عمومی تبدیل شود.
 
اسحقی افزود: ما امروز در شهر با کمبود فضای عمومی و بازی برای کودکان مواجه هستیم و از مناطق خواسته‌ایم در صورت امکان در محوطه شهرداری‌ها لوازم بازی کودکان نیز قرار گیرد.
 
او با تاکید بر اینکه ذهنیت مدیران در خصوص حقوق شهروندان باید تغییر کند گفت: تمامی امکانات شهرداری متعلق به شهروندان است و این مسئله ای است که مدیران باید بدانند و بر این اساس درخواست کرده ایم لابی شهرداری مرکز و امکانات موجود در آن نیز اعم از سرویس بهداشتی و غیره بعد از وقت اداری در اختیار شهروندان باشد.
 
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان اینکه بر خلاف تمام کلانشهرها شهرداری تبریز اقدام به برداشتن دیوارهای محوطه شهرداری مرکز کرده گفت: این اقدام در راستای احقاق حقوق شهروندی شکل گرفته و ادامه می گیرد.
 
او در پایان گفت: از کلیه ادارات و سازمان های دولتی نیز درخواست می کنیم همانند شهرداری اقدام به برداشتن دیوارهای محوطه ساختمان های خود کرده و این فضا را در اختیار شهروندان قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار