مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری:
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: به منظور ساماندهی دستفروشان بازار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فراخوان داده ایم.
کد خبر: ۷۶۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 14 July 2019

ابراهیم محمدی با بیان اینکه تلاش داریم دستفروشان محدوده بازار را در همان محل ساماندهی کنیم گفت: فراخوان مشارکت بخش خصوصی در ساماندهی دستفروشان بازار منتشر شده و امیدواریم از آن استقبال شود.

او گفت: در این طرح از مالکان گاراژهای متروکه مرکز شهر تبریز خواسته شده تا با سازمان در خصوص ساماندهی دستفروشان در این گاراژها مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز اظهار داشت: یکی دیگر از طرح هایی که در سازمان در حال بررسی است ساماندهی در همان محل با تغییر ساعت فعالیت این افراد است که باید به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی افزود: اگر این طرح به اجرا در نیاید در سازمان سه برنامه دیگر که در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گرفته وجود دارد که آماده اجرای آنها هستیم.

او با تاکید بر لزوم حمایت فرمانداری از اجرای طرح های سازمان برای ساماندهی دستفروشان بازار گفت: تمام طرح های مورد بررسی در سازمان با همکاری و همراهی تمام دستگاه های اجرایی و انتظامی قابل اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار