فارس؛ساعاتی پیش احمد سالک کاشانی، نماینده استان اصفهان مورد سوء قصد چهار موتور سوار قرار گرفت و نهایتا راننده وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح شد.
کد خبر: ۷۶۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 15 July 2019

ساعتی پیش خبری مبنی بر سوءقصد به یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

با پیگیری‌های بعدی مشخص شد نماینده ذکر شده در این حادثه، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

اما حجت الاسلام سالک در رابطه با اصل این ماجرا اظهار کرد: امشب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برای ضبط یک برنامه تلوزیونی در محدوده خیابان لبافی‌نژاد حاضر شدم؛ زمان حضورم، در خیابان‌های اطراف صدای تیراندازی هوایی مشکوکی شنیده می‌شد.

نماینده مردم اصفهان در ادامه افزود: در ادامه و پس از ضبط برنامه، صدای چند شلیک در حوالی ساختمان محل حضورم شنیده شده که پس از حضورم در صحنه، متوجه زخمی شدن محافظم از ناحیه ران پا شدم که البته حال وی نیز هم اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد. به گفته شاهدان ۲ موتور هر کدام با ۲ سرنشین از محل حادثه متواری شده‌اند.

وی در رابطه با این که آیا شما هدف سوء قصد بودید، گفت: بنده در صحنه تیراندازی‌ها حضور نداشتم و در حال حاضر در سلامت کامل هستم؛ در مورد انگیزه این افراد هم هنوز مورد مستندی در دست نیست و موضوع سوء قصد بودن این اتفاق هنوز مورد تأیید نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :