استاندار آذربایجان شرقی در جشن روز خبرنگار:
استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیشرفت و تعالی جامعه در گرو افزایش دانش رسانه‌ای است که این مسئولیت سنگین بر عهده رسانه‌ها و فعالان این عرصه است.
کد خبر: ۷۷۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳ 08 August 2019

به گزارش تابناک تبریز،محمدرضا پورمحمدی در آئین گرامی‌داشت روز خبرنگار که به همت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه نام‌گذاری روزها، برای قدردانی از فعالان حوزه‌های مرتبط و یادآوری اهمیت کار آنهاست، افزود: لازم است قدرشناسی خود را در روز خبرنگار از فعالان عرصه رسانه و مطبوعات اعلام کنیم.

وی در خصوص اهمیت کار خبرنگاری نیز گفت: خبرنگاری و کار رسانه، فقط یک دانش نیست، بلکه به استعداد و ذکاوتی ویژه نیاز دارد که خوشبختانه جامعه رسانه‌ای استان از این توانایی برخوردار است.

وی، انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی ایران را دو بهار شکوفایی برای جامعه خبری ایران عنوان کرد و گفت: تعدد رسانه‌ها در کشور و استان نشانگر آن است که جامعه ما به این حرفه ارزش بسیاری قائل است.

پورمحمدی با بیان اینکه کار کردن در عرصه خبر با وجود سختی‌ها، نشانه عشق و علاقه خبرنگاران است، افزود: فلسفه زندگی و هستی، رسیدن به حقیقت است که جز در سایه تلاش انسان‌هایی با تکاپو و تلاش‌گر امکان‌پذیر نیست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر لزوم استقبال همگان از نقد تأکید کرد و گفت: در سایه نقد است که ضعف و کاستی‌ها برملا شده و مشکلات حل و فصل می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :