امروز جلسه دیگری با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزار کننده مسابقات خواهیم داشت تا آخرین گزارش های مربوط به سه چهار ورزشگاه را به دست بیاوریم.
کد خبر: ۷۷۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 11 August 2019

با وجود آنکه حتی مسئولان برگزار کننده مسابقات طی روزهای اخیر به تیم های باشگاهی هم اعلام کرده بودند که مسابقات لیگ برتر از 28 مرداد آغاز می شود اما این اتفاق نخواهد افتاد.
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های لیگ برتر در اواخر مردادماه برگزار نخواهد شد چرا که ورزشگاه های برگزار کننده مسابقات هنوز نتوانستند شرایط مورد نظر فدراسیون را برای مسابقات آماده کنند. صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران امروز میهمان برنامه "سلام صبح بخیر" در شبکه سه بود و در این رابطه گفت:« لیگ برتر قطعا روز 28 مرداد برگزار نمی شود. دیروز جلسه ای داشتیم و با توجه به گزارش هایی که از زیرساخت ها و کارهای انجام گرفته داشتیم به این نتیجه رسیدیم که امکان برگزاری مسبقات در تاریخ بیست و هشتم نیست.»

او افزود:« امروز جلسه دیگری با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزار کننده مسابقات خواهیم داشت تا آخرین گزارش های مربوط به سه چهار ورزشگاه را به دست بیاوریم. در حال حاضر ورزشگاه آزادی تا حد قابل قبول آماده است و طبقه این ورزشگاه به شرایط مورد نظر رسیده است. در آبادان کار آماده سازی را شروع کرده اند، در قائمشهر خیلی کار کرده اند وماشین سازی و تراکتورسازی هم پیشرفت خوبی در آماده سازی ورزشگاه ها داشته اند.»

درودگر ادامه داد:« بقیه هم اعلام کرده اند که در حال شروع کار هستند؛ هرچند کمی دیر است اما یکی از بهترین تصمیماتی است که در دهه های اخیر در فوتبال ایران گرفته شده است.» او بار دیگر تاکید کرد که بازی ها در روز عیدغدیر برگزار نخواهد نشد:« تلاش همه ما این بود که به میمنت عید غدیر مسابقات برگزار شود اما متاسفانه هنوز به زیرساخت های لازم نرسیدیم و اگر قرار بود در این شرایط مسابقات را برگزار کنیم اصلا چرا آن ها را به تعویق انداختیم. الان عزم راسخ و جدی این است که به جایی برسیم که بتوانیم با قوانین و مقررات دنیا هماهنگ باشیم.»

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تاریخ برگزار مسابقات گفت:« پیش بینی می شود مسابقات در ابتدای شهریور برگزار شود. آقای فتاحی شخصا به به ورزشگاه ها می رود و شرایط را می بیند. 5-6 استادیوم در حال کار هستند. ذوب آهن و سپاهان نیز به زودی کارشان را شروع می کنند تا انشالله قبل از اردوی تیم ملی که از ده شهریور آغاز می شود هفته اول مسابقات لیگ هم برگزار شود. با این وجود بازهم تاکید می کنم عزم فدراسیون این است که که تا زمانی که شرایط ورزشگاه مهیا نشود بازی ها را برگزار نکند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار