فرمانده انتظامی عجب‌شیر از کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: ارزش محموله کشف شده ۱۳۵ میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۷۷۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 12 August 2019

سرهنگ رحمان عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد به یک دستگاه کامیون اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این کامیون توقیفی، ۲۵ تن شکر قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عبدی همچنین از کشف ۱.۱ تن چسب نجاری و ۱۰رول روکش درب خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: مأموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن، این میزان محمول قاچاق کشف و راننده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از تعامل خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و شهروندان درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

شهرستان عجب‌شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب‌غرب تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع شده و به دلیل واقع‌شدن در محور مواصلاتی جنوب استان و غرب به مرکز کشور و بالعکس، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :