مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در گفتگو :
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: مبالغ باقی مانده در سوئیچ های قبلی پارک حاشیه ای به حساب صاحبان آن در سیستم جدید واریز می شود.
کد خبر: ۷۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰ 13 August 2019

اصغر آدی بیگ امروز با اشاره به اینکه سیستم جدید پارک حاشیه ای با عنوان اپلیکیشن آذرپارک راه اندازی شده است، اظهار کرد: این سیستم از سه روز قبل راه اندازی و اجرا شده و شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن آذرپارک، از این سیستم استفاده کنند.

وی ادامه داد: در سیستم جدید پارک حاشیه ای، ارتباط پولی بین شهروندان و پارکبانان حذف شده و راننده بدون پرداخت وجه نقد، هزینه پارک را از طریق اپلیکیشن پرداخت می کند.

آدی بیگ عنوان کرد: با توجه به اینکه سیستم جدید پارک حاشیه ای به تازگی راه اندازی شده است، چنانچه شهروندان هنوز اپلیکیشن آذرپارک را در گوشی خود نصب نکرده اند، می توانند با استفاده از کارت اعتباری بانکی هزینه پارک را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مبالغ باقی مانده در سوئیچ های قبلی پارک حاشیه ای به حساب اشخاص در سیستم جدید واریز می شود، گفت: در این ارتباط با سرمایه گذار جدید صحبت کرده ایم که مبالغ باقی مانده در سوئیچ های قبلی به حساب اشخاص در سیستم جدید واریز شود و بر این اساس هر شخص می تواند با مراجعه به سازمان یا دفتر پیمانکار فقط مبلغ یک سوئیچ را به حساب اپلیکیشن خود انتقال دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در خصوص هزینه پارک حاشیه ای، عنوان کرد: هزینه پارک حاشیه ای در سیستم جدید بر اساس مصوبه شورا تعیین شده و بر مبنای مدت زمان پارک، مبلغ بصورت دقیق و پس از نیم ساعت اول پارک که رایگان است، محاسبه می شود.

وی همچنین در ارتباط با اجرای طرح زوج و فرد خودروها، گفت: این طرح از دوم اردیبهشت ۹۸ در هسته مرکزی شهر اجرا می شود و مقدمات اجرای آن با همکاری پلیس راهور آماده شده و تابلوهای آن در حال نصب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار