ستاره سابق باشگاه رئال مادرید، آرسنال و منچسترسیتی در صفحه اینستاگرام خود پستی مرتبط با باشگاه تراکتورسازی منتشر کرده است.
کد خبر: ۷۷۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 14 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، پس از اینکه باشگاه تراکتور نتوانست اروین و استوکس مهاجمان بریتانیایی فصل گذشته اش را که عملکرد خوبی هم داشتند، در تیم حفظ کند، طی هفته ها و ماه های اخیر به شدت پیگیر جذب یک مهاجم سرشناس خارجی بوده ولی هنوز موفق به تحقق این امر نشده است.

 

حالا و در شرایطی که یک هفته به شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر باقی مانده، امانوئل آدبایور اقدام به انتشار یک استوری مرتبط با باشگاه تراکتور کرده؛ پستی که شایعاتی مبنی بر حضور آدبایور در ایران مطرح می کند و از او به عنوان گزینه مدنظر مصطفی دنیزلی نام برده است.

 

آدبایور 35 ساله که 193 سانتی متر بلندی قامت او است، سابقه زیادی در فوتبال دنیا دارد و برای بسیاری از علاقمندان فوتبال چهره ای شناخته شده به شمار می رود. او با تیم متز در فرانسه نمایش های خوبی داشت و سپس به موناکو پیوست تا ادامه موفقیت هایش، او را راهی آرسنال کند که عملکرد بسیار خوبی در این تیم طی سه سال از 2006 تا 2009 داشت. ستاره توگوئی طی این سه سال، 104 بازی زیر نظر ونگر انجام داد و 44 گل زد تا مدنظر منچسترسیتی قرار بگیرد که بلندپروازی هایش را تازه آغاز کرده بود.

 

انتقال قرضی به رئال مادرید از منچسترسیتی و سپس حضور در تاتنهام که تا سال 2015 به طول انجامید، سال های پایانی درخشش او در لیگ جزیره بوده است. او در ادامه برای تیم کریستال پالاس هم بازی کرد و در سال 2017 بود که به سوپر لیگ ترکیه رفت تا برای باشاک شهیر بازی کند. او طی سال های 2017 تا 2019 در 60 بازی برای این تیم ترکیه ای، 24 بار گلزنی کرده است که آمار خوبی به شمار می رود.

 

باشگاه تراکتورسازی برای جذب مهاجم سابق تیم های مدعی لیگ جزیره، مذاکراتی داشته ولی هنوز علیرغم اینکه آدبایور اقدام به انتشار پستی مرتبط با تراکتورسازی کرده، به توافقی دست نیافته تا حضور این بازیکن سرشناس در فوتبال ایران نامشخص باشد.

 

مصطفی دنیزلی در خط هجومی ساسان انصاری، مازولا و محمدرضا آزادی را در اختیار دارد ولی برای تقویت هرچه بیشتر تیم و دستیابی به اولین عنوان قهرمانی، همچنان به دنبال افزایش نفرات تیم خود در این بخش است.ورزش3

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار