سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل نفت مسجد سلیمان در حمله مشکلاتی داشتیم اما نباختن هم گاهی خوب است.
کد خبر: ۷۷۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ 22 August 2019

هفته اول لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز شد که از ساعت 20:15 تیم‌های نفت‌ مسجدسلیمان و تراکتور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که به تساوی بدون گل در نیمه اول رضایت دادند.

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور در پایان این دیدار، گفت: این اولین بازی ما بود و معلوم بود که باید بازی سختی باشد. هنوز امادگی لازم را به دست آوردیم. در حمله مشکلات زیادی داشتیم. در کل بازی خوبی بود. به هر حال بازی در خانه حریف سخت است و نباختن هم نتیجه بدی نیست. علاوه بر بازی اول و شرایط سختی آن شرایط آب و هوایی هم مزید بر علت است.

وی در ادامه گفت: به هر حال ما می خواهیم بهترین ها را انجام دهیم اما برخی اوقات شرایط بر وفق مراد و به خوبی پیش نمی‌رود.

دنیزلی گفت: سعی می‌کنیم در بازی مقابل پرسپولیس جبران کنیم اما در کل به بازیکنان تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد میزبانی تیم مسجدسلیمان چیست، گفت: میزبانی تیم مسجدسلیمان خوب بود هرچند شرایط آب و هوایی ما را اذیت کرد. از شرایط استقبال آنها راضی هستیم و به رقیب‌مان احترام می‌گذاریم. من همیشه دوست داشتم برای فوتبال ایران کارهای بزرگی انجام دهم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در همه جا شروع کردن سخت است و تمام کردن آن سخت‌تر از آن است. من از تیم انتظار دارم شرایط قهرمانی را برای تبریزی‌ها رقم بزنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: تیم حریف نسبت به ما دونده‌تر بود اما با تجربه‌تر بودیم و نتوانستیم از تجربه‌مان استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار