کوین فورتونه به حضور در تیم فوتبال تراکتور در لیگ ایران واکنش نشان داد و به پیشرفت خود در این تیم اشاره کرد.
کد خبر: ۷۷۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 24 August 2019

به گزارش تابناک تبریز آخرین سهمیه بازیکن خارجی تیم تراکتور نیز تکمیل شد و سران این تیم برای پر کردن جای خالی آنتونی استوکس تصمیم گرفتند که کوین فورتونه را به خدمت بگیرند. این بازیکن ۳۰ ساله تا همین هفته پیش در تیم تروا بازی می‌کرد و حالا روز جمعه در هتلی در ایران قرار دارد و به عضویت تیم تراکتور در فوتبال ایران درآمده است.

فورتونه درباره حضور در تیم تراکتور گفت: من هفته گذشته پیشنهادی برای بازی در این تیم دریافت کردم. در ابتدا چیزی رسمی نبود. در واقع تصور نمی‌کردم در این تیم حضور داشته باشم چون پیشنهاد رسمی روی میز نبود. روز یکشنبه مدیر برنامه من از احتمال پیشرفت خوب من در این تیم سخن گفت و درباره حضور در تراکتور با من صحبت کرد. روز چهارشنبه نیز فهمیدم که سران تروا پیشنهاد تراکتور را برای من قبول کردند و من توانستم از این تیم جدا شوم و راهی تراکتور شوم. نمی‌توانستم این پیشنهاد را رد کنم.

به گزارش ایسنا، تراکتور در هفته دوم لیگ برتر باید در خانه برابر پرسپولیس قرار گیرد. هر دو دیدار دو تیم در فصل قبل با تساوی به پایان رسید. در تهران دیدار دو تیم گلی نداشت و در تبریز نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار