معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأثیرات مثبت اجرای طرح زوج و فرد در بافت مرکزی شهر تبریز، از ادامه اجرای این طرح خبر داد .
کد خبر: ۷۷۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 03 September 2019
به گزارش تابناک تبریز، جواد رحمتی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، افزود: اجرای این طرح، مزایایی همچون کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا را به دنبال داشته و به عنوان یکی از تخصصی ترین تصمیمات شورای ترافیک، اجرا می شود . 
  
وی بر ضرورت استفاده شهروندان از وسائط نقلیه عمومی تاکید کرد و ادامه داد: استفاده از سرویس عمومی برای ادارات دولتی و سازمان ها نیز می تواند نقش موثری در اجرای موفق این طرح و کاهش تردد در بافت مرکزی شهر را به دنبال داشته باشد . 
  
رحمتی، قانون را سرلوحه اصلی تمامی دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی دانست و تصریح کرد: تشویق مردم به رعایت الزامات و محدودیت های ترافیکی، یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرفته و در صورت عدم رعایت و بی توجهی، اعمال قانون نیز باید مورد توجه مجریان قانون قرار گیرد . 
  
منفرد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این جلسه از کاهش 23 تا 27 درصدی تردد در بافت مرکزی تبریز پس از اجرای طرح زوج و فرد خبر داد . 
  
بررسی و تصمیم گیری در خصوص سهمیه های جدید تجهیزات CNG واگذار شده به استان، بررسی پرونده های اصلاح هندسی و تغییرات ترافیکی شهر تبریز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار