پیش بازی ذوب آهن اصفهان - تراکتورتبریز؛
به گزارش تابناک تبریز، تراکتو پس از برد شیرین خانگی مقابل پرسپولیس اینبار در اندیشه کسب هر سه امتیاز خارج از خانه مقابل ذوب آهن اصفهان است.
کد خبر: ۷۷۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 September 2019
تراکتور در اندیشه برد از اصفهان
 

به گزارش تابناک تبریز، تراکتو پس از برد شیرین خانگی مقابل پرسپولیس اینبار در اندیشه کسب هر سه امتیاز خارج از خانه مقابل ذوب آهن اصفهان است.

تراکتور با یک تساوی و یک برد 4 امتیازی است و بعد از شکست دادن پرسپولیس این تیم روحیه ای مضاعف پیدا کرده است.  مصطفی دنیزلی با تراکتور به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است . مالک تراکتور این فصل سرمایه گذاری خوبی در جذب بازیکنان داشته و به نظر میرسد با جذب یک مهاجم تیم به شرایط ایده آل برسد.

سبزپوشان اصفهانی هنوز در لیگ برتر پیروز نشده اند و با یک باخت  یک مساوی در رده یازدهم جدول قرار گرفته اندو این مسابقه در اصفهان جذاب خواهد بود.یک بازی بزرگ در نصف جهان شاهد خواهیم بود.

تراکتور در صورت کسب هر سه امتیاز این دیدار میتواند کم کم بار خود را از سایر تیم ها جدا کند.

این دو تیم  22 تقابل تا به امروز داشته اند.


تراکتور توانسته تاکنون هشت بار ذوب‌آهن را در لیگ برتر شکست دهد و در سوی دیگر نیز ذوب‌آهن هفت پیروزی به دست آورده و هفت بازی این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.


پر گل‌ترین بازی این دو تیم در بازی رفت لیگ پانزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) با نتیجه چهار بر چهار به ثبت رسیده است که تونی اولیویرا در آن دیدار سرمربی تراکتور و یحیی گل‌محمدی نیز سرمربی ذوب‌آهن بود.
آمار دو پیروزی برای تراکتور، دو پیروزی برای ذوب‌آهن و یک تساوی در پنج تقابل آخر این دو تیم در لیگ برتر به ثبت رسیده است.
تراکتور فصل گذشته در بازی رفت توانست این تیم را با نتیجه پر گل چهار بر یک در تبریز شکست دهد اما در بازی برگشت در اصفهان با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریفش شد.

ذوب‌آهن اصفهان - تراکتور تبریز، ساعت 19:45، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: حسن ظهیری و تورج عیوض‌محمدی
کمک داوران اضافی: علی بای و سعاد وفاپیشه
داور چهارم: محمد راهی
ناظر: حسین خانبان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار