جلسه تخصصی و فنی ستاد برگزاری تور دوچرخه سواری با صدا و سیما استان و شبکه ورزش، در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور ایوب - بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 17 September 2019
به گزارش تابناک تبریز، در این جلسه مسیر دوچرخه سواری از هر لحاظ مورد بررسی قرار گرفت و نحوه قرار گیری دوربین‌ها از شروع تا پایان فرآیند، نحوه جانمایی صحیح دوربین‌های فیلمبرداری بر روی موتورسیکلت‌ها در طول مسیر و نحوه سوئیچ کردن تصویر بین دوربین‌ها و هماهنگی با اتاق فرمان برای انتقال تصاویر در مسیر استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل جهت پخش مستقیم تورنمنت از شبکه سهند و ورزش مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.
 
سهرابی - معاون صدا و سیمای مرکز استان برای پخش زنده این دوره از مسابقات دوچرخه سواری تور بین المللی ایران - آذربایجان اعلام آمادگی کامل کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نسبت به ارائه محتوا به شبکه ورزش متعهد است و کل شاکله سازمان در همکاری‌های دو و چند جانبه شبکه‌های مختلف با هم نمود پیدا می‌کند.
 
در خصوص گزارشگری تور سی و چهارم نیز گزارشگری متخصص ورزش دوچرخه سواری با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری با شبکه سهند همکاری خواهد داشت.
 
ایوب بهتاج – مدیر تور نیز با اشاره به حضور احتمالی اسپانسر، گفت: حضور اسپانسر در مسابقات دوچرخه سواری تور سی و چهارم کمک بزرگی به برگزاری تور خواهد کرد و در این میان رعایت برخی موارد در پخش موجب تداوم حضور در مسابقات مختلف خواهد شد.
 
سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 10 تا 14 مهرماه در سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار