مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: پروازی که 2 بار مسیر رفت و برگشت به تبریز را به دلیل نقص فنی طی کرده بود ساعت 22:30 تبریز رابه مقصد مشهد ترک می کند.
کد خبر: ۷۸۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 20 September 2019

رامین آذری اظهار داشت: هواپیمایی این پرواز با درخواست قطعه از تهران و ارسال آن به تبریز رفع نقص شده و آماده پرواز به سوی مقصد خود می باشد.

وی در تشریح اتفاقات امروز پرواز 169 تبریز-مشهد در فرودگاه بین المللی شهید مدنی گفت: هواپیمای بوینگ 737 شرکت هواپیمایی ساحا صبح راس ساعت 12:15 و طبق برنامه زمان بندی شده از مشهد در تبریز به زمین نشست و براساس همین برنامه ریزی 13:40 فرودگاه تبریز را به مقصد مشهد ترک کرد.

آذری اضافه کرد: اما متاسفانه این پرواز 25 دقیقه بعداز پرواز و در ساعت 14:05 بعدازظهر با اعلام نقص فنی از برج مراقبت تبریز تقاضای فرود کرد و بعد از بررسی های صورت گرفته و رفع نقص راس ساعت 15:40 فرودگاه تبریز را به طرف مقصد ترک کرد اما متاسفانه دو باره و بعداز 30 دقیقه پرواز به فرودگاه تبریز بازگشت.

این مقام ارشد حوزه حمل و نقل هوایی استان تصریح کرد: بعداز فرود چندباره این پرواز و با درخواست قطعه مورد نیاز براساس ارزیابی کارشناسان و ارسال آن از تهران به تبریز هواپیمایی بوینگ 737 شرکت هواپیمایی ساحا رفع نقص و آماده پرواز می باشد.

وی تعداد مسافران این پرواز را 147 نفر اعلام کرد و گفت: طی مدت یاد شده تعداد از مسافران به هتل، عده ای در فرودگاه اسکان داده شدند و مسافران بومی نیز به خانه هایشان بازگشتند که بعداز رفع نقص جهت حضور در فرودگاه برای انجام سفرشان به آنها اطلاع رسانی شده است.

آذری یادآور شد: طی مدت استقرار مسافران پرواز 169 تبریز- مشهد در فرودگاه بزن المللی تبریز از آنها با غذای گرم پذیرایی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار