مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: بیمارستان تخصصی ۶۴۰ تختخوابی کودکان مردانی‌آذر توسط بانی خیر این بیمارستان وقف شد.
کد خبر: ۷۸۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 03 October 2019

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی افزود: کریم مردانی‌آذر خیر بنام تبریزی صبح امروز با حضور در محل این اداره کل این بیمارستان را که به نام خواهر مرحومش زهرا مردانی‌آذر نام گذاری شده بود برای به کارگیری در حوزه بهداشت و درمان کودکان وقف کرد.

وی اظهار داشت: این بیمارستان تخصصی در زمینی به وسعت ۹ هکتار با زیربنای ۵۵ هزار مترمربع در ۴ طبقه با هزینه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان در حال ساخت است که برای ارایه خدمت به کودکان بیمار واگذار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: این موقوفه از بزرگترین موقوفات تبریز بعد از انقلاب اسلامی است که توسط خاندان مردانی آذر احداث و وقف می شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این خاندان خیر و انساندوست علاوه بر اینکه به فکر کودکان بیمار هستند بلکه دغدغه تربیت و آموزش فرزندان کشور را نیز دارند، ادامه داد: این خانواده خیر تاکنون ۶۰ مدرسه را در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

واقف بیمارستان تخصصی ۶۴۰ تختخوابی کودکان مردانی‌آذر نیز گفت: هدف از احداث این بیمارستان تامین آینده ای سالم برای کودکان است تا با رفع و تسکین دردهایشان مسیر پیشرفت آن ها هموار شود.

کریم مردانی‌آذر، با بیان اینکه وقف باعث ماندگاری اموالمان می شود، افزود: این کار موجب می شود تا امانت دنیوی به دست صاحب اصلی امانت برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :