استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آزاد راه تبریز- سهند از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های استان است، اظهارامیدواری کرد: این پروژه تا پایان سال جاری بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۷۸۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 06 October 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز به همراه دکتر پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و مهندس جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی دو پروژه مهم حوزه راه و حمل‌ونقل بازدید کرد.

وی ابتدا در کارگاه اصلی پروژه آزادراه تبریز-سهند حضور یافت و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این آزادراه، در نشستی با حضور مدیران اجرایی و پیمانکاران پروژه بر تسریع در اتمام عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

وی این پروژه را از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های استان قلمداد کرد و افزود: بهره‌برداری از این آزادراه یکی از مطالبات بحق مردم استان است که نقش بسیار موثری در کاهش مدت زمان سفر در منطقه و دسترسی اسکو و سایر شهرهای منطقه به مرکز استان خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی به برخی از مصوبات این جلسه نیز اشاره کرد و گفت: اتمام عملیات نصب پل اندیشه تا پایان آبان ماه سال جاری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

پورمحمدی با بیان اینکه اجرای این پروژه تا پایان سال جاری انجام خواهد شد، اظهار کرد: پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سهم شرکت‌ شهرهای جدید به پیمانکار تا یک هفته آتی، دیگر مصوبه مهم این جلسه بود.

وی در ادامه از عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن بستان‌آباد نیز بازدید و بر اتمام عملیات ساخت و تجهیز این ایستگاه در مدت زمان یک ماهه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار