مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور گفت: لباس‌های جدید تیم فوتبال این باشگاه هفته هفتم لیگ برتر رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 07 October 2019

غلامرضا صادقیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این لباس ها نیز با برند آدیداس تهیه و تامین شده است، اظهار داشت: لباس های جدید با طرح زیباتر و بدون برچسب اسپانسر خواهد بود و قرار است در هفته هفتم و بازی مقابل نساجی بازیکنان از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه مالک باشگاه تراکتور درصدد ساختارسازی و ساختارمند کردن باشگاه است، هواداران را بهترین و مهمترین سرمایه این باشگاه بیان و اضافه کرد: بر همین اساس تمام برنامه ها بر اصل مطالبه هواداران استوار شده است.

صادقیان، ساخت ورزشگاه اختصاصی تراکتور را یکی از محوری ترین برنامه های باشگاه بیان کرد و افزود: پس از حضور در اردوی ارزروم در ترکیه و آشنایی با زیرساخت‌های این کمپ، جلسه‌ای با مالک باشگاه برگزار شد و در برنامه داریم که کمپ تمرینی برای تیم‌های ورزشی در تبریز ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ساخت ورزشگاه اختصاصی نیز در همین راستا پیگیری می‌شود و به هواداران نوید می دهم که عملیات عمرانی هتل اختصاصی باشگاه در محل ورزشگاه بنیان دیزیل تکمیل شده است و به زودی افتتاح خواهد شد.

صادقیان یادآوری کرد: در حال حاضر نظم و ترتیب فنی و مالی در باشگاه تراکتور ایجاد کرده‌ایم که شاید در بین هیچ باشگاهی در ایران وجود همتایی نداشته باشد و همین موضوع باعث شده که تیم فوتبال تراکتور هوادارپسند باشد.

وی از پیگیری پخش بازی های تراکتور در لیگ برتر از طریق شبکه های سراسری خبر داد و گفت: این موضوع یکی از خواسته های به حق هواداران میلیونی است، چون همان گونه که ۲ تیم تهرانی هواداران پرشمار در کل کشور دارند، چنین شرایطی برای تراکتور نیز وجود دارد و حتی هواداران تیم ما در کشورهای خارجی هم بسیار فراتر از تصور است.

صادقیان افزود: در این زمینه با مقام عالی صدا و سیمای کشورمان مکاتباتی داشته ایم و به زودی با قائم مقام این مجموعه نیز جلسه ای برگزار کرده و برای پخش بازی‌های تراکتور از شبکه‌های سراسری رایزنی می‌کنیم.

تیم فوتبال تراکتور از تیم های قدیمی و پرطرفدار فوتبال کشورمان محسوب می شود که بر اساس تازه ترین رده بندی، در رتبه پنجم پرطرفدارترین تیم های باشگاهی جهان جای گرفته است.

تراکتور در زمان حاضر بعد از سپاهان با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار