مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی از جابه جایی 17 هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 10 October 2019
اورجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل مسافری آذربایجان‌شرقی بیش از 17 هزار و 800 زائر اربعین حسینی را از آغاز اجرای طرح تردد زائرین اربعین حسینی (ع) جابه‌ جا کرده است.

وی افزود: این تعداد زائر از 10 تا 17 مهرماه با تعداد 523 دستگاه اتوبوس به کرمانشاه و مرزهای مهران و خسروی اعزام شده‌اند.

علیزاده گفت: 75 درصد از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری استان به این طرح اختصاص داده شده است و روند اعزام زائرین ادامه دارد.

وی ادامه داد: تعداد 265 زائر اربعین حسینی از اتباع جمهوری خودمختار نخجوان نیز تاکنون از پایانه مرزی جلفا برای شرکت در راهپیمایی اربعین وارد کشور شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به اینکه روزهای 24 تا 29 مهر ایام پیک بازگشت زائرین به کشور است از زائران عزیز خواست در این ایام مدیریت و برنامه‌ریزی لازم برای سفرهای خود را انجام دهند.

وی از اعزام اولین گروه از کارکنان این اداره‌کل در قالب سه تیم برای هماهنگی امور مربوط به زائرین به پایانه‌های مرزی مهران و خسروی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار