استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کوتاهی در مسیر خدمت به مردم را قبول نمی‌کنیم، گفت: اگر کسانی بخواهند در خدمت‌رسانی به مردم اختلال ایجاد کنند به شدت با آنان برخورد می‌کنیم و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نداریم.
کد خبر: ۷۸۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ 11 October 2019

محمدرضا پورمحمدی در نشست نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرستان بناب، با اشاره به اهمیت سرمایه‌های انسانی در رسیدن به اهداف، افزود: اگر نخبگان بخواهند امکانات برای تعالی و توسعه مهیاست.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به توسعه باید ابتدا ضمن آماده‌سازی افکار عمومی، ذهن‌ها هم تغییر کنند تا همه با هم با ایجاد عزم عمومی به توسعه برسیم.

پورمحمدی با اشاره به مبارزه جدی علیه فساد در قوه قضائیه، اظهار داشت: نهضتی که قوه قضائیه برای مبارزه با فساد شروع کرده جای قدردانی دارد که باید در این مسیر به رئیس این قوه کمک کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال گذشته پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف نصیب کشور شده است، افزود: تغییرات گسترده در طول 4 دهه گذشته در زندگی فردی ما نیز قابل مشاهده و محسوس است و به‌رغم تمامی مشکلات و تحریم‌های تحمیلی دشمنان، برای رسیدن به توسعه ناامید نیستیم.

پورمحمدی نسبت به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی هشدار داد و گفت: دشمن می‌خواهد همراه با افزایش تحریم‌های بیرونی، نارضایتی درونی در کشور ایجاد کند تا از این طریق با سوار شدن بر موج نارضایتی‌ها، اهداف شوم خود را به پیش ببرد.

وی افزود: تحریم‌ها اگرچه باعث کندی چرخه اقتصادی کشور شد ولی نتوانسته موتور محرک اقتصاد را متوقف کند و ملت ایران این بار نیز با سربلندی بر حیله‌های دشمنان فائق آمده و با تکیه برقدرت درونی آنها را شکست خواهند داد.

وی، تدبیر و همکاری را لازمه رسیدن به توسعه دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق توسعه باید با تدبیر و همکاری با یکدیگر پیگیر حل مسائل بوده و منتظر معجزه نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر تلاش کنیم، تصریح کرد: مهم تر از فقر اقتصادی، وجود فقر فرهنگی در جامعه است که باید با تقویت فرهنگ به سمت ریشه‌کن کردن فقر فرهنگی قدم برداریم.

استاندار آذربایجان ‌شرقی با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم بناب در انتخابات‌های مختلف، گفت: اگر امروز با افتخار می‌گوییم که مردم شهرستان بناب در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری بالای 82 درصد مشارکت داشتند، این مشارکت به معنای پای‌بندی مردم به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی در پایان گفت: مدیریت استان آماده است برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان بناب از طریق پرداخت تسهیلات و کمک‌های حمایتی دیگر، کارآفرینان را توانمند و طرح‌های تولیدی و صنعتی آنان را توسعه دهیم.

وی به انتخابات مجلس یازدهم در اسفند امسال هم اشاره و خاطرنشان کرد: مجلس عصاره فضائل ملت است و نباید برای راهیابی به مجلس از هر وسیله‌ای استفاده کرد.

فرماندار بناب نیز در ابتدای این جلسه گفت: ۳۰ تشکل‌ مردم‌نهاد در عرصه‌های مختلف در شهرستان بناب فعالیت می‌کنند که نشان از توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

در ادامه این نشست تعدادی از حاضران در نشست به بیان مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار