پزشکیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تابناک تبریز در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با تکذیب چنین تماس و تماس های مشابهی ، اظهار داشت: من معتقدم هرکسی خلافی انجام داده باید مجازات شود ، هرکسی در هر سطحی .
کد خبر: ۷۹۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 21 October 2019

 به گزارش تابناک تبریز اخیرا در ماجرای کشف احتکار مقادیر معتنابهی برنج متعلق به یکی از تولیدکنندگان بزرگ استان ، خبری با این مضمون در فضای مجازی منتشر گردید که پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در تماس با مسئولین استانی ، درخواست نموده تا در برخورد با پرونده احتکار نامبرده ، مسامحه و تساهل صورت پذیرد.

وی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تابناک تبریز در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با تکذیب چنین تماس و تماس های مشابهی ، اظهار داشت: من معتقدم هرکسی خلافی انجام داده باید مجازات شود ، هرکسی در هر سطحی .

اما معتقدم قبل از اثبات جرم هم نباید با آبروی افراد بازی کرد. حمایت بنده از کارآفرینان استان فقط بخاطر این است که اینها معاش 10 هزار 15 هزار کارگر را تامین می کنند و باید مورد حمایت باشند اما از هیچ تخلف احتمالی آنها حمایتی نداریم و برعکس در مقابل تخلفات می ایستیم.اما مشخصا در خصوص این احتکاری که گفتید اطلاعات کافی ندارم و  باید در این زمینه تحقیق کنم. گفتنی است ، منابع آگاه در مورد احتکار برنج ها نظر به مجرمیت این فعال اقتصادی استان دارند اما هنوز به صورت رسمی منتظر اطلاع از حکم احتمالی صادره توسط سازمان تعزیزات استان هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار