مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت ۲۸ صفر و سالروز ارتحال امام رضا(ع) ۴۴ پرواز فوق‌العاده برای جابجایی زائران در مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز تا فرودگاه مشهد برقرار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 22 October 2019

رامین آذری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر این پروازهای فوق العاده، ۳۸ پرواز نیز به صورت برنامه‌ای و در زمان‌های عادی از طریق فرودگاه شهید مدنی بین تبریز و مشهد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروازها ظرفیت جابه‌جایی ۱۶ هزار نفر را دارند، اظهار داشت: از کل پروازهای فوق العاده در این مسیر ۱۶ پرواز توسط شرکت هواپیمایی آتا و با هواپیماهای MD  از ۲ تا ۱۰ آبان دایر می شود.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: شرکت هواپیمایی سپهران با ۱۴ پرواز بوئینگ ۷۳۷ و ایران ایرتور با ۱۲ پرواز توسط ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ و شرکت هواپیمایی ساها با ۲ پرواز بوئینگ ۷۳۷ اقدام به جابجایی مسافران بین تبریز و مشهد به مناسبت ۲۸ صفر می کنند.

آذری، ادامه داد: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۳۲ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به مقصد فرودگاه های داخلی و ۴ پرواز به مقاصد خارج از کشور انجام می شود.

وی یادآوری کرد: فرودگاه تبریز پل ارتباطی هوایی با تهران، مشهد، شیراز، اهواز، بندرعباس، اصفهان،​ کیش، عسلویه، ​ساری، ​رشت و کرمان را در داخل کشور و استانبول، ​نجف، ​جده و مدینه در خارج از کشور دارد.

فرودگاه تبریز در سال ۱۳۲۹ با مأموریت ارائه خدمات هوائی، پروازهای برنامه‌ای و غیر برنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافرین، متقاضیان و سایر ارگان‌های کشوری و تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی، موسوم به ایکائو، به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار