سپاهان اصفهان - تراکتور تبریز
در دومین روز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز سه‌شنبه 14 آبان‌ماه تراکتورسازی مهمان سپاهان اصفهان در ورزشگاه است.
کد خبر: ۷۹۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 04 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، تراکتور پس از دو باخت متوالی در سومین دیدار سخت خود فردا به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.  دیداری حساس و سرنوشت‌ساز که 6 امتیازی است و نتیجه آن معادلات قهرمانی نیم‌فصل نخست را تا حد زیادی برطرف کرده و نتیجه آن می‌تواند صدرنشین جدول را تغییر دهد.

نبرد تیم های اول و دوم جدول همیشه حساس است بخصوص اینکه این دو تیم دو تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران باشند. جدال های سپاهان و تراکتور همیشه دیدنی است.

امیر قلعه نویی سابقه مربیگری در هر دو تیم را دارد و یکی از پر افتخارترین مربیان لیگ برتر است. شاگردان قلعه نویی بعد از دو مساوی پیاپی و از دست دادن 4 امتیاز حساس اکنون به دنبال برد خانگی هستند تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

 

راکتورسازی تیم پر مهره‌ای است که از بازیکنان بزرگ و با کیفیت بسیاری بهره می‌برد، حضور ستاره‌های بزرگی مانند دژاگه، حاج‌صفی، فورچونه، میمبلا، مازولا و انصاری تراکتور را تبدیل به تیم پرستاره‌ای به ویژه در خط میانی نموده و می‌توانند هر تیمی را آزار دهند. سرخ‌های تبریز بعد از شکست مقابل صنعت‌ نفت آبادان، هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل استقلال و در ورزشگاه خانگی خود تجربه کرده و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند.

سپاهان یکی از دو تیم بدون باخت لیگ برتر است و نمی خواهد در یک بازی خانگی این رکوردش از دست برود.

سپاهان با یک گل خورده مستحکم ترین خط دفاع لیگ را دارد. تراکتور برای عبور از این سد دفاعی مستحکم کار سختی پیش رو خواهد داشت. تراکتور 6 سال است که در اصفهان نتوانسته سپاهان را ببرد و شاید این مرتبه دنیزلی این رکورد را بشکند اما کار ساده ای نیست. این مسابقه نیز می تواند فراتر از لیگ برتر ایران باشد. این بازی هم ساعت 15:30 آغاز می شود. تراکتور به هیچ عنوان دوست ندارد سومین شکست متوالی خود را متحمل شود و سپاهان هم به دنبال حفظ رکوردهای مثبتش است.

اتفاق ویژه:

تقابل کیانی و حاج‌صفی و انصاری با تیم‌های سابقشان در کنار حضور مظاهری و بازگشت او به اصفهان از اتفاقات ویژه این بازی بوده و می‌تواند به جذابیت آن بیفزاید. علاوه بر آن سپاهانی‌ها قصد دارند پیش از آغاز بازی از حاج‌صفی ستاره سابق سپاهان و کاپیتان فعلی تراکتور تجلیل به عمل آورند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، مهدی کیانی، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، گئورگی‌ گولسیانی، مرتضی منصوری، علی مصلح و کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب احتمالی تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سیداحمد موسوی، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، احسان حاج‌صفی، مازولا و محمدرضا آزادی.

سرمربی: مصطفی دنیزلی

برنامه سایر بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دوشنبه 13 آبان ماه

فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران

سه‌شنبه 14 آبان ماه

استقلال تهران - صنعت‌ نفت آبادان

پنج‌شنبه 16 آبان ماه

پیکان - سایپا

جمعه 17 آبان

ماشین‌سازی تبریز - ذوب‌آهن اصفهان

شهرخودرو مشهد - پارس جنوبی جم

نفت مسجدسلیمان - نساجی مازندران

شاهین شهرداری‌ بوشهر - گل‌گهر سیرجان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار