سرمربی تیم فوتبال تراکتور در گفت‌و‌گویی ضمن بیان آخرین وضعیت تیم، خطاب به هواداران اعلام کرد که قطعا تیم به هدف‌گذاری انجام شده خواهد رسید.
کد خبر: ۷۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 06 November 2019

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از سایت تراکتور، مصطفی دنیزلی اظهار کرد: امروز من این مصاحبه را برای هواداران، جامعه، بازیکنان و مدیران تیم انجام می‌دهم. ما در سه هفته شکست خورده‌ایم؛ البته در بعضی از بازی‌ها خوب بودیم و در بعضی از بازی‌ها هم عملکرد خوبی نداشتیم و اکنون روی بازیکنان فشار روانی وجود دارد.

وی ادامه داد: از هواداران درخواست دارم که از این شرایط تاثیر منفی نگیرند. سال قبل تراکتور تا پایان هفته دهم پنج بازی داخل خانه و پنج بازی خارج از خانه انجام داده بود و ۱۶ امتیاز داشت، اما امسال شش بازی خارج از خانه و چهار بازی داخل خانه انجام داده‌ایم و ۱۷ امتیازی هستیم.

دنیزلی با تاکید بر اینکه قطعا به هدفمان خواهیم رسید، گفت: فردا نیز در زمین تمرین سر پا خواهیم ایستاد؛ سخنانم خطاب به بازیکنان، مدیریت و مالک باشگاه است. می‌دانم که تیم نواقصی دارد، اما در پایان فصل به هدفمان می‌رسیم.

وی ادامه داد: گاه در فوتبال هفته‌هایی وجود دارد که تیم نتیجه نمی‌گیرد و این موضوع چندان مهم نیست. عمر من در مسابقات فوتبال گذشته و فصل‌های بدی را سپری کرده‌ام ولی همیشه به هدفمان در پایان فصل رسیده‌ام.

وی با بیان اینکه یک سوم مسابقات لیگ نوزدهم سپری شده است، گفت: ما پنج بازی از هفت مسابقه بعدی را در تبریز برگزار خواهیم کرد و همه در پایان نیم فصل جایگاهمان را خواهند دید. بنده از هواداران خواهش می‌کنم که مثل همیشه به تیم انرژی و قدرت دهند، ما به هواداران اعتماد داریم آنان اعتماد بیشتری به تراکتور داشته باشند.

دنیزلی خاطرنشان کرد: بازیکنانم در زمان پیروزی چندان ستایش نمی‌شوند، ولی با کوچکترین اشتباه مورد انتقاد قرار می‌گیرند. بنده پشت تیم و بازیکنانم هستم و کسی از این موضوع شک و شبهه نداشته باشد.

سرمربی تراکتور در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: بنده در طول 30 سال سرمربیگری، هیچگاه با رسانه‌ها به مشکل نخورده‌ام؛ اما اینجا برای شرکت در نشست‌های خبری قبل بازی، باید تیم را رها کرده و پس از طی ۴۰ کیلومتر به  محل برگزاری نشست خبری برسم. این موضوع باعث عدم‌ حضورم در تمرین تیم و قطع ارتباط با بازیکنان می‌شود، لطفا رسانه‌ها در این زمینه ما را درک کنند. من در تمامی نشست‌های خبری تبریز حضور دارم.

دنیزلی تصریح کرد: هواداران کمک حال تیم باشند و فکر سایر مسائل را نکنند. قطعا به هدفمان خواهیم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار