دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر علیرضا منادی را بعنوان مشاور امور مجلس و امور اجتماعی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد منصوب نمود.
کد خبر: ۷۹۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 06 November 2019
منادی همچنان در مسیر افزایش ظرفیت استان، پیشتازی میکند
 به گزارش تابناک تبریز، این خبر در حالی دیروز روی خط خبر رسانه ها جریان گرفت که چند ماه قبل خبری با عنوان/ پذیرش استعفای علیرضا منادی از معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی عزم وی برای ورود به کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم قوت گرفت/ در رسانه ها منتشر شده بود.

فارغ از بار حقوقی و سیاسی این انتصاب آنچه واضح است به رخ کشیدن توانمندی و ظرفیت بالای ملی این نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی است ،که سبب میشود چهره های ملی کشورمان برای استفاده از آن در بدنه مدیریتی تلاش نمایند.

منادی ، علاوه بر خدمات ارزشمندش برای استان در سنوات گذشته در قامت نماینده مجلس ، رزومه شایسته ای در سبقه مدیریتی خود و به خصوص در دانشگاه آزاد اسلامی داشته است که همین امر موجب تمایز و تفاوت او با سایر شخصیت های سیاسی استان شده است.

دکتر علیرضا منادی که در آستانه 50 سالگی به سر میبرد جزء معدود نمایندگانی بود که به دور از سیاسی کاری و وابستگی های جناحی، همواره آبروی خود را خرج آذربایجان کرده و با تاکتیک استفاده از ارتباط قدرتمند خود با حاکمیت در راستای خدمت به مردم، به صورت رو در رو و میدانی منجر به ارائه خدمات کلان به تبریز و استان شده است و رای بالای او در انتخابات گذشته به صورت کاندیدای مستقل نشانگر علاقه و باور قلبی مردم به وی است.
جالب اینجاست که به ادعای بسیاری از نخبگان استانی، حضور و خدمات منادی در استان و تبریز در دوران پسا نمایندگی از برخی نمایندگان حاضر در مجلس درخشان تر و تاثیرگذارتر بوده است
به هرحال این انتصاب ، ظرفیت جدیدی برای او و استان فراهم مینماید تا در بستر دانشگاه آزاد مورد استفاده قرار گیرد.

منادی همچنان در مسیر افزایش ظرفیت استان، پیشتازی میکند
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار