ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان زلزله میانه، گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از رسیدن زمستان خانه‌های تخریب شده را بسازیم.
کد خبر: ۷۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 08 November 2019

سردارعابدین خرم در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده ورنکش شهرستان میانه،اظهار کرد: این اتفاق متاثرکننده، برای بخشی از مردم در منطقه ترکمانچای اتفاق افتاده و عمده کانون زمین لرزه نیز در روستای ورنکش میانه بوده و سپاه عاشورا نیز تمامی امکانات خود را در این رابطه بسیج کرده است.

وی با بیان این‌که میزان تخریب در روستای ورنکش بالا بوده و تیم‌های ارزیابی در حال بررسی و ارزیابی وضعیت هستند، گفت: بعد از ارزیابی کامل در قالب گروه‌های جهادی، نیازهای اولیه شامل "آواربرداری" را به سرعت انجام شده و سپس گروه‌های جهادی مستقر می‌شوند تا هرآنچه تخریب شده را ان‌شاءالله ظرف یک ماه آینده بسازند و مردم در خانه هایشان مستقر شوند.

سردار خرم با تاکید بر این‌که همت و اهتمام داریم که گروهای جهادی بصورت جدی و سریع کار خود را در منطقه آغاز کنند، گفت: تا اتمام بازسازی خانه‌های تخریب شده، از روستای ورنکش نخواهیم رفت.

وی با بیان این‌که کمر همت خواهیم بست تا قبل از فرارسیدن زمستان و شدت گرفتن سرما بحث سازندگی مناطق تخریب شده را انجام دهیم، تاکید کرد: میزان تخریب در روستای ورنکش بالا بوده و کمی هم این منطقه جهت انتقال امکانات در دوردست قرار دارد اما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا امکانات را سریعا منتقل کرده و تا شدت نگرفتن سرما عملیات ساخت و ساز را در این منطقه تمام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار