شهردار تبریز خبر داد:
شهردار تبریز گفت: بیست و چهارمین پارک محله‌ای شهرداری تبریز که در دو سال گذشته ساخته شده در منطقه ۷ به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۹۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 10 November 2019
ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر تبریز از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به اتمام کار عمرانی باغ رواسان به عنوان بیست و چهارمین پارک محله ای شهر تبریز در دو سال گذشته گفت: آخرین بازدید قبل از افتتاح این پارک توسط اعضای شورای شهر انجام شد و تلاش می کنیم طی هفته  های آتی این پارک افتتاح شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: شهر تبریز بیش از هر کاربری دیگر به فضای سبز و پارک نیاز دارد. از ابعاد مختلف توسعه فضای سبز، محل مناسب برای گذران اوقات فراغت، مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی هوا احداث پارک برای تبریز یکی از ضروریات است.

ایرج شهین باهر احداث پارک در مناطق کم برخوردار را اقدام ارزشمند شهرداری دانست و گفت: ساخت این پارک می تواند تحولی در منطقه ایجاد کند. همچنین این پارک ها می توانند در مواقع بحران نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

او در خصوص ضرورت بازدید اعضای شورای شهر از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز تاکید کرد: به رغم شرایط اقتصادی نامناسب جامعه شاهد افزایش درآمد و کارهای عمرانی شهرداری تبریز هستیم. بازدید اعضای شورای شهر و انتشار اخبار بازدید اعضای شورای شهر می تواند به ایجاد امید در بین شهروندان منجر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار