نماینده ولی فقیه در استان : حضور طلاب در مناطق زلزله زده، یک حرکت کاملاً جهادی است و نشان دهنده نقش مهم اجتماعی حوزه و روحانیت است.
کد خبر: ۷۹۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 12 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در ستاد بحران حوزه علمیه استان با بیان اینکه فعالیت های انجام گرفته از سوی طلاب مدارس دینی در طول چند روز گذشته بسیار ارزشمند و چشمگیر بوده است، گفت: پس از وقوع زلزله، طلاب حوزه های علمیه استان خصوصاً مدارس دینی میانه، سراب و تبریز در قالب گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده حضور یافتند و برای تسکین آلام مردم دست به کار شدند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه استان افزود: گروه های جهادی با اهتمام جدی برای کمک به آسیب دیدگان از همان لحظه ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر ، آواربرداری و توزیع لباس و اقلام گرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند.

وی با تسلیت به داغدیدگان و مردم شریف و مسئولان استان و ابراز همدردی با رنج دیدگان حادثه تصریح کرد: بر اساس تاکیدات آیت الله اعرافی مدیریت حوزه های علمیه کشور برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده، طلاب مدارس دینی استان تا ایجاد سقف های ایمن برای مردم در کنار اهالی شهرستان میانه و روستاهای تابعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: همه طلاب و روحانیون استان، در مناطق زلزله زده، حضور مؤثر دارند و به یاری مردم زلزله زده شتافته اند و در صورت نیاز، اکیب های بیشتری اعزام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: حضور طلاب در مناطق زلزله زده، یک حرکت کاملاً جهادی است و نشان دهنده نقش مهم اجتماعی حوزه و روحانیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار