مطالبه ایرج شهین‌باهر از استاندار آذربایجان شرقی؛
شهردار تبریز خواستار پرداخت بدهی هفت‌هزار میلیاردریالی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز به شهرداری شد.
کد خبر: ۷۹۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 13 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در جلسه فوق العاده شورای شهر تبریز که با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: پتروشیمی و پالایشگاه تبریز هفت‌هزار میلیاردریال عوارض خود را به شهرداری پرداخت نکرده اند و اگر این اتفاق بیفتد قطعا شاهد ساخت پارک ها و خیابان های بیش تر در سطح شهر خواهیم بود.

شهردار تبریز افزود: درخواست داریم استانداری ترتیبی اتخاذ کند که دستگاه ها با شهرداری همکاری کنند. یکی از مهم ترین درخواست های ما پرداخت بدهی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز و همچنین همکاری سایر دستگاه ها با شهرداری است.

او همچنین از محقق نشدن واگذاری قیر یارانه ای به شهرداری تبریز انتقاد کرد و گفت: تاکنون یک بشکه هم از این قیرها به تبریز داده نشده است.

شهردار تبریز همچنین از استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد که برخی مسائل مربوط به شهرداری ها را در سطح ملی پیگیری کند و اضافه کرد: لایحه های در سطح دولت و مجلس مطرح است که منجر به کاهش درآمدهای پایدار شهرداری ها خواهد شد و از استاندار محترم خواهشمندیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

ایرج شهین باهر همچنین یادآور شد: نبود لایحه درآمد های پایدار شهرداری ها به علت اینکه درآمد شهرداری ها غالبا ناپایدار است باعث ایجاد مشکلات عدیده برای شهرداری ها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار