شهردار تبریز در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری عنوان کرد؛
شهردار تبریز در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز پیش برد پروژه های زیرساختی را رویکرد اصلی شهرداری عنوان کرد.
کد خبر: ۷۹۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 14 November 2019
ایرج شهین باهر صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای اجرای سیاست های کلان خود، پیش برد پروژه های عمرانی و زیرساختی را در دستور کار دارد.

او ادامه داد: ما برخلاف سال های قبل تلاش می کنیم بیش تر در حوزه های زیرساختی فعالیت کنیم که شاید مقابل دید مردم نباشد اما در صورت کم توجهی می تواند در سال های آتی مشکلاتی برای شهروندان به وجود بیاورد.

شهردار تبریز عنوان کرد: در همین راستا و در پی انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، امروز عملیات اجرایی سه پروژه مهم مدیریت شهری تبریز که زیرساختی و زیست محیطی هستند، آغاز می شود.

او تشریح کرد: یکی از این پروژه ها توسعه مرکز دفن بهداشتی زباله است که در تبریز برای اولین بار دفع پسماند از روش سنتی خارج شده و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و از خطرات زیست محیطی جلوگیری می کند.

ایرج شهین باهر همچنین از اتوبان ولایت به عنوان دومین پروژه مشترک شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا یاد کرد و گفت: اتوبان ولایت یک خروجی جدید برای تبریز محسوب می شود که علاوه بر کارکرد ترافیکی آن، در مواقع بحران و از نظر پدافند غیرعامل می تواند مثمر ثمر واقع شود.

او پارک بزرگ تبریز را مهم ترین پروژه مجموعه مدیریت شهری تبریز در حوزه فضای سبز عنوان کرد و افزود: موضوع طراحی و احداث این پارک از ۵۰سال پیش مطرح بوده که در طول این سال ها به رغم برگزاری چندین مراسم کلنگ زنی، رشد قابل توجهی نداشته است.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بخش هایی از پارک بزرگ تبریز به زودی آماده بهره برداری شود که می تواند قطب جدیدی برای گذران اوقات فراغت شهروندان تبریزی به ویژه ساکنین غرب شهر باشد.

او در پایان با بیان اینکه در مواقع بحران و تحریم اگر همدل و همراه باشیم می توانیم مشکلات را حل کنیم، اظهار کرد: در بدترین وضعیت اقتصادی شهرداری ها، به لطف خدا و حمایت های استانداری و سپاه و همه ارگان ها، امروز شاهد کلنگ زنی سه پروژه مهم هستیم که می تواند در حوزه های یادشده، تبریز را متحول کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار