شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از افزایش قیمت بنزین به شدت ابراز تاسف و نگرانی کرده و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار لغو این طرح شدند.
کد خبر: ۷۹۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 16 November 2019
واکنش دو مرجع تقلید به افزایش قیمت بنزین/دولت تا دیر نشده در تصمیم خود تجدیدنظر کند
 این مرجع تقلید شیعیان در پیامی نوشتند: متأسفانه در حالیکه گرانی ، تورم و بیکاری بسیاری از اقشار مملکت را در وضعیت سخت و ناراحت کننده‌ای قرار داده، طرحی در شب میلاد رسول رحمت (صلی الله علیه و آله وسلم) توسط سران قوا تصویب شد ؛ که موجب تأسف و نگرانی شدید است.

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که لغو این طرح را اعلام کنند و برای رفع مشکلات مردم ، با مشورت بزرگان و اساتید علم اقتصاد اقدام فوری نمایند.

لطف الله صافی ۱۳۹۸/۸/۲۵

 

 

 

آیت‌الله علوی گرگانی: دولت تا دیر نشده در تصمیم خود تجدیدنظر کند

آیت‌الله علوی گرگانی نیز نسبت به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی ابراز ناراحتی کرد.

واکنش دو مرجع تقلید به افزایش قیمت بنزین/دولت تا دیر نشده در تصمیم خود تجدیدنظر کند
 

در پیام این استاد برجسته حوزه علمیه قم آمده است: خبر ناراحت کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریمها و افزایش غیر متعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

تمام مسئولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می باشد، لذا هر گونه رفتاری که موجب بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود، از نظر اینجانب ناپسند و بر خلاف مصالح ملی است.

اینجانب از همه نمایندگان مجلس می خواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز می خواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کارگیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار