کد خبر: ۷۹۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 18 November 2019
 

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مردم تبریز وارد جریان سازی های دشمنان نشدند، گفت: تسری نیافتن ناآرامی ها در تبریز در نتیجه آگاهی و بصیرت مردم بوده است.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: این وقایع یک سری آزمایش است تا سره از ناسره شناخته شود.

وی با تاکید بر این که آذربایجان شرقی به مرکزیت تبریز، همواره در برهه های تاریخی، در مواجهه با آسیب هایی که کشور و ارزش ها را تهدید کرده، متفاوت و متمایز برخورد کرده است، افزود: در جریان اخیر نیز صف مردم از اغتشاشگران، کاملا جدا بود.

وی با بیان این که طبق اطلاعات متقن، این ناآرامی ها از خارج هدایت می شود، افزود: در این رابطه از روز اول نیز بی بی سی فارسی سه ساعت زودتر اقدام به پخش برنامه هایش کرد و رسانه های معاند برای پررنگ نشان دادن ناآرامی ها، اکاذیبی منتشر کردند که واقعیت نداشت.

پورمحمدی افزود: علی رغم اینکه این جریانات، سناریوی برنامه ریزی شده برای کل کشور است، اما تبریز و آذربایجان همیشه در مقابل این جریانات متفاوت برخورد کرده اند و این موضوع از شعور و آگاهی مردم نشات گرفته است، چنانچه در وقایع اخیر نیز وارد هیچکدام از این جریان سازی ها نشدند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در آذربایجان شرقی و مرکز آن تبریز، به لطف روان پاک شهدا و انفاس قدسیه خانواده شهدا این ناآرامی ها تسری نیافت.

وی با تاکید بر این که اعتبارات به دست آمده از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در راستای کمک به معیشت دهک های پایین جامعه هزینه خواهد شد، افزود: این کمک های معیشتی از امروز تا اوایل هفته آتی به حساب سرپرست خانوار ۶۰ میلیون نفر ایرانی واریز می شود.

وی در خاتمه با تاکید بر این که با حداکثر مدارا در این رابطه بر خورد کرده ایم، افزود: منویات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب همه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار