راهپیمایی باشکوه مردم تبریز علیه ‌آشوبگران / فریاد همبستگی مردم در محکومیت اغتشاشگران
راهپیمایی باشکوه و گسترده مردم تبریز در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاش‌گران برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 19 November 2019

 مردم بصیر و انقلابی تبریز در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز سه شنبه اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند.

در این راهپیمایی که با همراهی شماری زیادی از مسئولان و  مردم انقلابی استان برگزار شد، شعارهایی علیه آشوبگران، اغتشاشگران و سوء استفاده کنندگانی که با قساوت و کینه ورزی به دنبال هر فرصتی برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم هستند، سردادند.

مردم بصیر و انقلابی تبریز که از میدان ساعت به سمت سه راه طالقانی راهپیمایی کردند بر ضرورت توجه دولتمردان به مطالبات برحق مردم تاکید نمودند.

 

حجت‌الاسلام سید‌محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و انزجار از اقدامات آشوبگرانه اظهار داشت: راهپیمایی امروز مردم تبریز، نمایش وحدت، بصیرت، غیرت و تجلی بیعیت مجدد با مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: این راهپیمایی مظهر اعلام انزجار مردم از استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اعلام شکست آنان در این فتنه جدید با بهانه سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با یادآوری هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر احتمال وقوع برخی فتنه‌ها در سال جاری، گفت: این فتنه از جنس فتنه‌هایی است که در عراق و لبنان اتفاق افتاده بود و در ایران نیز سهمیه‌بندی بنزین عاملی جهت تسریع وقوع این فتنه شد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، ابراز داشت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش اذان شهادت و رشادت سر دادند، بسیج میقات پابرهنگان و اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگانش نام و نشان خود را در بی نشانی گرفته‌اند و به واقع که بسیج لشکر مخلص خداست.

‌آل‌هاشم به کارکردهای مثبت و ظرفیت‌های موجود در بسیج پرداخت و گفت: وحدت بخشی، ایجاد انسجام و همکاری میان فرهنگ‌ها و قومیت‌ها در مناسبات مختلف و وقایع سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در نقاط مختلف کشور با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف از جمله کارکردهای مثبت بسیج بوده است.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اثرگذاری وحدت به امنیت ملی کشور، اذعان داشت:  امنیت ناشی از وحدت است، اگر وحدت نباشد امنیت به خطر خواهد افتاد.

امام جمعه تبریز به تشریح معنای وحدت پرداخت و گفت: حتی دو جماعتی که از لحاظ اعتقاد دینی با یکدیگر تفاوت هائی دارند و مثل هم نیستند، می‌توانند به دور از تفرقه، کشمکش و درگیری در کنار هم باشند.

وی مردم آذربایجان را ملتی بصیر، آگاه، انقلابی و زمان شناس خواند و ابراز داشت: مردم آذربایجان و تبریز با هوشیاری و غیرت ملی و دینی که دارند، صف خود را از اشرار و اغتشاش گران جدا نمودند، آفرین بر مردم غیرتمند تبریز که بیعت خود را با انقلاب تجدید کردند.

‌آل‌هاشم توجه به مطالبه به حق مردم را ضروری دانست و تاکید کرد: باید از سوی دولت نظارت جدی بر بازار قرار بگیرد، چراکه فتنه گران و کارفرمایان پشت پرده آنان بارها ملت ما را آزموده‌اند و ندانسته‌اند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست و مردم با سربلندی از غبار فتنه‌ها و دسیسه‌ها بیرون خواهند آمد.

وی با هشداری به آمریکا و جیره‌خواران او در خصوص این که امنیت خط قرمز ما است، خاطرنشان ساخت: با وارد کردن افرادی به جمع مردمی معترضی که دلخوری توام با نگرانی  داشته‌اند، اعتراض را تبدیل به آشوب کرده‌اند، همان مردمی که نگران از شوک اقتصادی ناشی از اصلاح مصرف سوخت داشتند، امروز جواب محکمی به آشوب‌گران دادند، باید دانست که صف مردم دلخور از صف آشوب‌گران جداست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در توصیه‌هایی به دولت، گفت: دولت باید این تشریح را قبل از اجرای طرح انجام داده و همزمان با اولین سهمیه بندی بنزین، پرداخت‌ها را نیز واریز می‌کرد و باید هرچه زودتر انجام گیرد.

وی با بیان این که ما از دولت انتقاد داریم ولی این جا برای گفتن مناسب نیست، اذعان داشت: دولت می‌توانست مردم را در این خصوص توجیه کرده و این امر را به تدریج انجام دهد ولی به هر حال ملت با ناکام ساختن کینه توزان و اشرار استکبار، ظفرمندانه از فتنه‌ها عبور کرده و راه درخشان خود به سمت قلل پیشرفت بر پایه تمدن اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است را پرشتاب‌تر از قبل ادامه خواهند داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار