در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور روز سه شنبه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه به مصاف تیم نود این شهر می‌رود.
کد خبر: ۸۰۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 25 November 2019

به گزارش تابناک تبریز؛ تراکتورسازی در مرحله پایانی یک هشتم نهایی جام حذفی فردا( سه شنبه) در ارومیه به مصاف نود ارومیه خواهد رفت.

شاید روی کاغذ تراکتور با قرعه آسانی روبه رو شده است اما وقتی نتایج دیدارهای این مرحله را مرور میکنیم خواهیم دید که تیم ارومیه ای تیمی سخت کوش است و قرمزپوشان تبریزی کار بسیار دشواری در این مرحله خواهند داشت. شهر خودرو در مشهد مقابل نفت مسجدسلیمان از گردونه رقابت ها حذف شد، ذوب آهن هم در اصفهان مقابل تیم دسته اولی مس کرمان بازنده شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. به همین دلیل دنیزلی به خوبی می داند که یک لحظه غافلگیری می تواند این تیم مدعی را هم با در جام حذفی با مشکلات زیادی مواجه کند بخصوص اینکه نود ارومیه این روزها در لیگ دسته اول وضعیت بسیار مناسبی دارد و با یک بازی کمتر در رده دوم جدول لیگ یک است اما تراکتور با 3 باخت متوالی به رده پنجم جدول لیگ برتر سقوط کرده است. قرمز پوشان تبریزی با پیروزی مقابل حریف سختکوش و دسته اولی خود می خواهند شروعی دوباره و مقتدرانه داشته باشند اما آنها باید محتاطانه و با تمرکز از سد نود ارومیه بگذرند.

 

اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸
فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران ساعت 16:50
داور:حمید حاج ملک
کمک ها: هادی طوسی و عسگر محمدی
داور چهارم: کمیل غلامی
ناظر داوری:سعید بطحایی

پرسپولیس تهران – صنعت نفت آبادان ساعت 16:15
داور:محمدرضا اکبریان
کمک ها: تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیرروستا
داور چهارم:عنایت قوچ کانلو
ناظر داوری:سید احمد صالحی

نود ارومیه – تراکتورسازی تبریزورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه /ساعت بازی 14 اعلام شده است
داور:امیر عرب براقی
کمک ها: محمد عطایی و علیرضا طاهرخانی
داور چهارم: ابوالفضل دوستی
ناظر داوری: امیربهرام حسینی نقوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار