نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بسیجیان عاشقانه به وظایف‌شان عمل می‌کنند و در بحران‌ها با بصیرت کامل حضور دارند.
کد خبر: ۸۰۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 26 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در تجمع بسیجیان تبریز، بسیج را معراج اندیشه پاک اسلامی نامید و اظهار داشت: بسیج نماد گمنامی، بی‌نشانی، مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد است، از این‌رو تا بسیج را داریم این نظام شکست نخواهد خورد.

وی افزود: چنانچه در زمان دفاع مقدس بسیج را نداشتیم معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا ختم می‌شود و به دلیل همین سابقه‌ درخشان کشور مورد تهدید نظامی قرار نگرفته است.

 

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بسیجیان عاشقانه به وظایف‌شان عمل می‌کنند و در بحران‌ها با بصیرت کامل حضور دارند، عنوان کرد: بسیج با تکیه بر ایدوئولوژی انقلابی و توسعه ملی شکل گرفته و توانسته همه قومیت‌ها و اقشار مختلف را جهت تحقق اهدافی متعالی، گرد هم جمع و متحد کند.

وی خواستار توجه سپاهیان و بسیجیان به بیانیه گام دوم انقلاب شد و خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی کار کوتاه مدتی نیست بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد؛ این بیانیه باید به برنامه و چارچوب مشخص تبدیل شود و همه دستگاه‌ها نسبتشان را با این بیانیه مشخص کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم توضیح داد:  نگاه رهبری از این منظر به ظرفیت بسیج به امنیت ملی، می‌تواند چشم انداز جدید را پیش روی مسوولان و بسیجیان بگشاید و تلاش ایشان را برای تحقق  بسیج ۲۰ میلیونی را فراهم آورد.

وی گفت: بسیج یک سرمایه بزرگ و قابل اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند دکترین امنیتی خود را با این ستون استوار سازد.  

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بسیجیان و سپاه عزیز در ماه‌های اخیر کمی هم بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بسیج و سپاه باید از  رسانه‌ها به ویژه رسانه نوین و مهم‌ترین رسانه که ابزار گفتمان سازی است، بهره گرفته و بیشتر به کارهای هنری و رسانه‌ای توجه جدی داشته باشند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج باید برای  تحقق گام دوم همراه با سایر رسانه‌ها پیشگام باشند، گفت: گفتمان‌سازی کار کوتاه مدتی نیست بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد. 

امام جمعه تبریز متذکر شد: بسیج باید در دانشگاه‌ها و در مراکز علمی و فرهنگی بیشتر نقش مولد داشته باشد و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دیگر نهادهای جامعه از آن بهره‌مند شوند.  

وی با بیان اینکه  این بیانیه باید به برنامه و سیاست و چارچوب‌های معین و مشخص تبدیل شود، افزود: در حیطه اجرا و قانون و همه دستگاه‌ها باید نسبتشان را با این بیانیه مشخص کرده و به وظایف دینی خود عمل کنند. 

 آل‌هاشم گفت:  آفرین بر مردم که دیروز در تهران افتخار آفریدند و با آرمان‌های انقلاب‌های اسلامی و امام عظیم‌الاشان و رهبر بیعتی تازه کردند آفرین بر مردم قهرمان آذربایجان و تبریز که پیشگام بودید که در روز اول، اولین بیعت و راهپیمایی خود را اعلام کردید و با رهبری بیعت کرده و صف خود را با دشمنان و استکبار و عوامل آنها جدا  کردید. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :