به گزارش تابناک تبریز، فردی که موفق نشده است مطالبات خود را از شهرداری دریافت کند با مسدود کردن خیابان با نخاله های ساختمانی خواستار رسیدگی مسئولان به خواسته هایش شد و مدعی است محل خیابان فعلی بخشی از ملک خودش می باشد.
کد خبر: ۸۰۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 01 December 2019
به گزارش تابناک تبریز، فردی که موفق نشده است مطالبات خود را از شهرداری دریافت کند با مسدود کردن خیابان با نخاله های ساختمانی خواستار رسیدگی مسئولان به خواسته هایش شد و مدعی است محل خیابان فعلی بخشی از ملک خودش می باشد

وی افزود: مقرر شده بود شهرداری با پرداخت مبالغی دیوار متعلق به اینجانب را تخریب نماید اما بعد از سه سال رفت و آمد هنوز حق و حقوق مرا پرداخت نکرده است.

وی با اشاره به قطع درختان انگور و تخریب دیوار مربوط به ملکش توسط شهرداری، افزود: قرار بود شهرداری بعد از تخریب دیوار و درختان، هزینه های مربوطه را پرداخت نماید حتی قبول کردم اگر شهرداری بودجه ندارد در قبال آن پروانه تجاری اعطا کند.

وی با اعلام عذرخواهی از شهروندان گفت: شهروندان صبور باشند تا بنده به حقوق خود برسم و از بابت مشکلات تردد که ایجاد کرده ام عذرخواهی می کنم و خانواده ساکن در محل ملک، بدون دیوار و درب وردی زندگی می کنند.

شهردار بناب نیز در توضیحاتی اعلام داشت: فردی که خیابان مورد نظر را مسدود کرده است جز وراث مالک بوده و تفکیک غیر قانونی انجام داده و کوچه احداث کرده است که با فروش ملک به تعدادی از افراد با ایجاد کوچه و خیابان، حق تردد برای ملک های اطراف ایجاد کرده است.

محبوب تیزپاز افزود: فرد مذکور ادعای دریافت مبلغ با نرخ روز بخشی از زمین که به خیابان منتهی شده است را دارد و با وجود تشکیل جلسات متعدد نتیجه ای حاصل نشده است بیشک دریافت مطالبات فرد مذکور منوط به تامین حقوق شهرداری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار