مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: شکاری به منظور آمادگی بیشتر، با اجازه سرمربی تراکتور در تمرینات تیم ملی امید حضور دارد و جدایی این بازیکن را تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۸۰۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 02 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، غلامرضا صادقیان اظهار داشت:اگر قرار بر تعویق بازی‌ها هست، این موضوع باید حداقل 12 ساعت قبل از آغاز بازی اطلاع رسانی شود چرا که هواداران با مشکل مواجه می‌شوند و چنین بی برنامگی باعث ناراحتی هواداران به عنوان بخش با ارزش فوتبال ایران می‌شود، بنده از فدراسیون فوتبال درخواست دارم که حتما تکلیف بازی‌ها را یک روز قبل‌ مشخص کند.هنوز برنامه جدید برگزاری بازی‌هایمان در هفته‌های 11 و 12 هنوز اعلام نشده است.

صادقیان در خصوص وضعیت رضا شکاری، اظهار کرد: تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و استفاده از آنان برعهده‌ سرمربی است.شکاری به منظور آمادگی بیشتر، با اجازه سرمربی تراکتور در تمرینات تیم ملی امید حضور دارد و جدایی این بازیکن را تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص تقویت نقاط ضعف تیم در نیم فصل، مطرح کرد:باشگاه تراکتور برای جذب بازیکنان جدید مدنظر آقای دنیزلی اقدام خواهد کرد. فردا جلسه‌ای در این زمینه با سرمربی تیم برگزار می‌شود تا به هدفمان رسیده و خواسته‌ هواداران را محقق کنیم.

صادقیان تأکید کرد: هر امکاناتی که آقای دنیزلی از ما خواسته، در اختیارش قرار داده‌ایم و اگر درخواست بازی تدارکاتی کند، ما رقیب مناسبی برای تیم آماده می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص اضافه شدن نفر جدید به کادر فنی تیم، گفت: دنیزلی باید در خصوص اضافه شدن بازیکن و کمک مربی تصمیم گیری کند و در این خصوص ما با سرمربی تیم صحبت کرده‌ایم و به ما اعلام کرده که در صورت نیاز به کمک مربی، به مدیریت باشگاه اطلاع خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از هواداران پرشورمان بخاطر بی برنامگی سازمان لیگ در هفته‌های اخیر که باعث شد در خدمتشان نباشیم، عذرخواهی می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار