سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها و نمایندگی‌­های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ۸ صبح امروز (سه شنبه) آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 03 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، امروز سه شنبه 13 آذر 1398 سومین روز ثبت‌نام از داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و  ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در محل فرمانداری تبریز آغاز شد. 

 محمدحسین فرهنگی، نماینده فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر می‌شود و به سوالات آنان پاسخ می‌دهد.

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر
وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به جهت این‌که امروز مصادف با روز قانون اساسی و روز میثاق ملی ملت ایران است، امروز را برای ثبت نام انتخاب کردم. در انتخابات افراد بسیاری شرکت می‌کنند و جو رقابتی حاکم است، مردم نیز بر اساس جمع بندی‌های خود به افراد رای خواهند داد.

وی افزود: بنده در مجلس دهم علاوه بر وظیفه حوزه انتخابیه، به صورت ملی نیز وظیفه داشتم اما در پیگیری مسائل استانی نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته و کم کاری نکردم.

وی گفت: در سطح ملی بحث پوشش حمایت‌های اجتماعی به ویژه برای اقشار ضعیف را پیگیری کردیم که باید تکمیل شده و برخی نواقص را رفع کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با تاکید بر این‌که در حوزه اقتصاد نیز ناهنجاری‌هایی که در ماه های اخیر ایجاد شده باید به تدریج ترمیم شود، چرا که مردم معذب هستند، افزود: مسایل مربوط به آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صنعت و کشاورزی را نیز در مجلس پیگیری کردیم.

وی با بیان این‌که در سطح استان نیز باید شاخص‌های توسعه رشد کرده و پروژه‌های ناتمام تکمیل شود، تشریح کرد: مجلس دهم فاقد هویت بود و مجلسی بود که پراکندگی از همان ابتدا اذیتش می‌کند. حرکت ریاست مجلس نیز بر مبنای ابقای خود بود، از این رو مسائل کلان کشور از اولویت خارج شد.

وی در ادامه افزود: سیاست‌های کلی نظام قانون گذاری ابلاغیه رهبری نیز مورد توجه بوده و باید بخشی از آن به آیین نامه داخلی در مجلس تبدیل شده و برخی نیز در عمل مورد توجه قرار گیرد.

این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با شفافیت مالی کاملا موافقم و خود نیز به صورت شفاف زندگی می‌کنم؛ در دوره دهم نیز با توجه به شرایط کلی مجلس سعی کردیم در تمامی حوزه ها تاثیر گذار باشیم و حتی یک چهارم برنامه بودجه نیز با مدیریت ما در مجلس تنظیم شد.

سید جلال‌الدین شربیانی، دیگر ثبت‌نام‌کننده امروز است ، ۴۵ ساله و عضو هیات علمی دانشگاه است؛ او دارای دکترای علوم سیاسی و تحصیلات حوزوی است. 

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر
 

آقای شربیانی نیز معتقد به جوانگرایی است و تغییر ۸۰ درصدی در بین نمایندگان تبریز در این دوره انتخابات را ضروری می‌داند. به باور او مجلس فعلی ضعیف‌ترین دوره مجلس انقلاب اسلامی است.

ساعت نزدیک به ۱۲ است و تقریبا هر ۱۵ دقیقه یک نفر برای ثبت‌نام وارد فرمانداری می‌شود، برخی‌ از کاندیداها علاقه‌ای به مصاحبه ندارند و برخی هم با پدر و مادر خود برای ثبت‌نام آمده‌اند. 

 ارسلان فتحی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کلیبر، خدآفرین و هوراند در مجالس هشتم و نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی انتخابات یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر

وی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حضور چند ساله‌ام در کمیسون اقتصادی مجلس، معتقدم که برای بهبود فضای کسب وکار، سرمایه گذاری خارجی و اشتغال نیازمند تصویب قوانینی هستیم.

علی جعفری آذر از مدیران سابق استانی برای ثبت‌نام وارد فرمانداری می‌شود.او متولد ۱۳۴۸ و کارشناسی‌ارشد حقوق عمومی است که به گفته خودش، مستقل در انتخابات شرکت می‌کند ولی همسو با طیف اصولگرایان است.

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر
 

مسعود محمدیان(متولد سال ۴۸) با مدرک دکتری دامپزشکی و کارشناسی حقوق قضایی دیگر داوطلبی است که جهت ثبت نام وارد فرمانداری تبریز شد. به گفته خودش متمایل به طیف اصولگرایی بوده و مدیرکلی دامپزشکی استان، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرکلی در وزارت جهاد کشاورزی را در کارنامه خود دارد. او در مورد اهدافش گفت: با توجه به سوابق کاری خود، با یکی سری مشکلات جامعه و راهکارهای حل قانونی این چالش‌ها آشنا بوده و بدین جهت با برنامه و کارنامه در انتخابات شرکت خواهم کرد. مجلس در راس امور بوده و اصلاح امورات جامعه نیز از طریق مجلس ممکن است.

 

سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم/ چهره‌هایی که برای ثبت‌نام آمدند/ حاشیه‌ها و تصاویر
 

 

 

داوطلبان این انتخابات تا 16 آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر و به مدت 10 ساعت است.

 

بنابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

  در حال تکمیل ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار