استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، گفت: هیچ مشکلی در فرآیند ثبت‌نام داوطلبان این انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان نداریم.
کد خبر: ۸۰۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ 04 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی با قدردانی از انعکاس بسیار خوب اخبار ثبت‌نام داوطلبان توسط رسانه‌ها، افزود: روند ثبت‌نام به بهترین شکل ممکن در حوزه‌های انتخابیه استان در حال انجام است و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

وی به تعداد داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: تا ساعت 10 صبح امروز 136 نفر در استان و 65 نفر در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت‌نام کرده‌اند که نشان می‌دهد روند ثبت‌نام مشابه دوره‌های قبل است.

پورمحمدی افزود: در سطح کشور نیز به طور میانگین ثبت‌نام داوطلبان ۲۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است که این میزان افزایش در حوزه‌های انتخابیه استان نیز پیش‌بینی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان خواست که ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکرده و در فرآیند ثبت‌نام، با عوامل ستادهای انتخابات شهرستان‌ها همکاری کنند.

وی همچنین از رصد کامل فعالیت‌های داوطلبان توسط دستگاه‌های نظارتی خبر داد و گفت: مردم باید دقت کنند افرادی که برای راهیابی به مجلس، هزینه‌های میلیاردی می‌کنند نمی‌توانند‌ نمایندگان خوبی برای آنها باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار