پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان همراه با حاشیه‌های همراه بود.
کد خبر: ۸۰۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 05 December 2019

به گزارش تابناک تبریز، امروز پنجشنبه(۱۴ آذر‌) هوای تبریز بارانی بود و اولین نفر که وارد ستاد انتخابات شد مهندس نوین بود.

به گفته مهدوی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز تا پایان روز چهارم ثبت نام، ۱۰۳ نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ثبت نام کرده اند.

علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز از چهره‌هایی بود که صبح امروز راس ساعت ۸، با حضور در فرمانداری، برای ثبت نام در مجلس یازدهم از حوزه تبریز کاندیدا شد.

روز داغ انتخابات در فرمانداری تبریز/نوبن؛ پاشایی؛بیگی و داماد روحانی هم آمدند
 

علیرضا نوین به جمع خبرنگاران آمده و در پاسخ به سوالات آنها می‌گوید:


دکترعلی رضا نوین وارد عرصه انتخابات شده است و در این میان دوران 8 ساله مدیریت وی در رأس شهرداری کلانشهر تبریز ، یکی از ماندگارترین و درخشان ترین دوره های مدیریتی تاریخ 108 ساله بلدیه تبریز به عنوان قدیمی ترین و نخستین شهرداری تاریخ ایران به شمار می رود.
شهردار اسبق تبریز با کوله باری از تجربه و در کنار آن کارنامه ای موفق و پر و پیمان به لحاظ مدیریتی ، اجرایی و خدماتی پای میدان گذاشته و به دنبال ادامه راه خدمت بعنوان کاندیدای انقلابی ، این بار در حوزه قانون گذاری و نظارتی در بالاترین سطح کشور می باشد.

او اضافه می کند: امیدواریم که در این وضعیت گرانی که در همه چیز از جمله کاغذ و هزینه‌های دیگر  وجود دارد هم دست به دست هم داده تا شفاف‌سازی‌های لازم انجام گیرد. 

 نوین تاکید می‌کند: هزینه‌های تبلیغاتی ما جزو حداقل‌ها و ضرورت‌هایی خواهد بود که انجام می‌گیرد. 

او حزب و مشی سیاسی خود را مستقل اعلام کرد و معتقد است که قطعا هر ائتلافی که در جهت رفاه و خدمت مردم شکل گیرد خوب است، اما تعهد بنده، برای ملت خواهد بود و اگر توفیقی باشد به عنوان وکیل ملت خواهم رفت. امیدواریم احزاب به شکل واقعی در کشور تشکیل شود که درون همه برنامه‌های آنها مردم باشد.

علیرضا احمد بیگی، نماینده فعلی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از دیگر چهره های شاخصی بود که با حضور در فرمانداری٬ برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نامزد شد.

 

روز داغ انتخابات در فرمانداری تبریز/نوبن؛ پاشایی؛بیگی و داماد روحانی هم آمدند
 

احمدعلیرضا بیگی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: شاخص ترین ضعف مجلس دهم این بود که اعتماد به غرب در سرلوحه تصمیم اکثریت مجلس قرار داشت. قبیله گرایی سیاسی و پایبندی های مشترک دولت و مجلس نیز سبب شد که مجلس نتواند نقش تاریخی خود را ایفا کند و دلدادگی و دلباختگی به دولت مانع از تحقق وطایف مجلس شد.

وی با تاکید بر این که مردم به کارنامه کاندیدا و به مشخصه‌ها و ویژگی‌های وی توجه کرده و رای خواهند داد، افزود: بنده زمانی که به عنوان مسئول اجرایی مشغول به کار بودم و در مجلس نیز اثبات کردم که به باورهای خود همچنان پایبند بوده و هیچگاه وارد مصالحه و معامله نشده ام.

بیگی گفت: در دوره قبل نیز هزینه قابل توجهی برای تبلیغات نکرده بودم و این دوره نیز هزینه قابل تجوهی نخواهم کرد.

وی با تاکید بر این‌که بنده فردی حزب اللهی بوده و به حزب انقلاب وابسته هستم، افزود: در نمایندگی دوره دهم نیز اثبات کردم که تعلقات حزبی نمی‌تواند سبب شود که از حقوق ملت چشم پوشی کرده و مصالحه کنیم. لاریجانی نتوانست عملکرد مناسبی از خود باقی بگذارد و آخرین مورد نیز در ماجرای بنزین نمایان شد و لاریجانی علی رغم رعم نظر مجلس در این رابطه عمل کرد. قطعا مجلس پیش‌رو بدون حضور لاریجانی تحولی را تجربه خواهد کرد.

 

وی در خاتمه در پاسخ به سوالی افزود: احمدی نژاد یک تفکر است و ما بت پرست نیستیم بلکه با تفکری انقلابی پیش می‌رویم. تمامی حرف‌هایی که احمدی نژاد گفته مردم یک به یک شاهد تحقق آن هستند و برخی نمی‌توانند واقعیت را انکار کنند و امروز افرادی که پشتوانه جنایت‌ها شده‌اند در افکار مردم محاکمه می‌شوند.

روز داغ انتخابات در فرمانداری تبریز/نوبن؛ پاشایی؛بیگی و داماد روحانی هم آمدند
 

کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی و داوطلب انتخابات مجلس گفت: بنده به عنوان رابطه پدر و فرزندی با رئیس‌جمهور از وی اجازه گرفته و در انتخابات شرکت می‌کنم.

داوطلب حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بیان کرد: در رابطه با نقاط قوت و ضعف دولت  من نمی‌توانم نظری بدهم زیرا سخنگوی دولت نیستم و طرح معیشت نیز شامل حال من نشده است. 

وی در پاسخ به این‌که آیا رییس جمهوری از کاندیدا شدن دامادش مطلع است؟ گفت: بله، به عنوان یک فرزند از پدر کسب اجازه کرده و در انتخابات شرکت کرده ام.

وی افزود: بنده با پتانسیل و قابلیت های خود وارد این عرصه شدم تا در خدمت جامعه باشم، آذربایجان شرقی نیز استانی جوان است. در تاریخ مبارزات آذربایجان نیز جوانان بسیار و شیرزنانی چون زینب پاشا در این خطه پیشتازی کرده‌اند، اکنون در این استان نقش جوانان و شیرزنان کمرنگ شده و برای اعتلای این قشر پابر عرصه گذاشته ام.

مهدی‌زاده با بیان این‌که جوانان پل پیروزی هستند، تاکید کرد: هر کجا جوانان و بانوان حضور داشته‌اند، فساد از بین رفته است. فساد جایی ایجاد می شود که مدیر ۷۰ ساله لم داده و بدون برنامه ریزی پیش برود.

بعد از دقایقی دکتر رضا پاشایی یکی از صنعتگران موفق استان برای ثبت نام در انتخابات مجلس وارد فرمانداری تبریز شد
روز داغ انتخابات در فرمانداری تبریز/نوبن؛ پاشایی؛بیگی و داماد روحانی هم آمدند
 


پاشایی در حضور خبرنگاران پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه شد.

پاشایی گفت:برای خدمت صادقانه به مردم و نظام آمده ام

با دعوت مستضعفین، کارگران با عزت آذربایجان، خانواده بزرگ انقلابیون استان ، رزمندگان، آزادگان، خانواده شهدا و جانبازان پس از بوسیدن دست پدری که فرزندش را در راه اسلام و عزت ایران فدا کرد، پا به این عرصه گذاشتم.

خود را در مقابل خداوند و شهدا و مردم پاسخگو میدانم.

شهدا با نثار وجودشان امنیت و عزت این سرزمین را تثبیت کردند.

 امروز شایسته نیست ، عده ای با ژست پدرخواندگی، خود را خط کش ارزش ها بدانند.

آنها که مسبب وضع فعلی جامعه هستند، آنهایی که در سالهای اخیر در مجلس بودند، مدیر بودند، وزیر بودند، در هیئت رئیسه مجلس بودند، کاری نتوانسته اند بکنند چرا از مردم، چگونگی روند ایجاد وضعیت امروز را مطالبه میکنند.

جای پاسخگو و مطالبه گر تغییر پیدا کرده است؟

ایکاش پدرخوانده های هردو جریان سیاسی از مردم عذرخواهی میکردند و در صورت تمایل به حضور در این صحنه، از مردم طلب فرصت برای جبران خسارت میکردند.

من مرد اقتصاد و صنعت هستم.

 صحنه امروز کشورم را میدان جنگ و عزت آفرینی برای مردمم در عرصه اقتصاد و صنعت میدانم‌. درمان درد امروز نسخه های اقتصادی است.
مشکل امروز جوانان ایران و آذربایجان گره خورده در اقتصاد و صنعت است
برای ایجاد مجلسی در تراز انقلاب، متخصص و متعهد خود را مکلف به حضور در این صحنه دانسته ام.


این خبر تکمیل می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار